شناسهٔ خبر: 176365 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

طرح جدید مجلس برای یارانه‌ها/ همه افراد جامعه باید یارانه بگیرند

میرتاج الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق طرحی که برخی نمایندگان در حال تنظیم آن هستند، به جز ایرانیان مقیم خارج و کسانی که متقاضی نیستند، باید یارانه به همه افراد متقاضی تعلق بگیرد.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا میرتاج الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ، درباره روند پرداخت یارانه‌های جدید به مردم اظهارکرد: یارانه باید برای کل جامعه باشد و برای عملیاتی شدن این قضیه باید تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۱ اصلاح شود زیرا در این تبصره آمده یارانه افراد پردرآمد باید حذف شود.

وی افزود: ما نگران آن هستیم در شناسایی افراد دهک دهم، دچار خطا شویم و شناسایی کامل نشود؛ چرا که ۶ میلیون نفری که وزارت رفاه حذف کرده همه اینها مطمئنا جزو دهک دهم نیستند که باید راستی آزمایی شود. در این خصوص از وزیر رفاه دعوت کرده‌ایم در کمیسیون برنامه و بودجه حاضر شود.

میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: مطابق طرحی که برخی نمایندگان در حال تنظیم آن هستند، به جز ایرانیان مقیم خارج و کسانی که متقاضی نیستند، باید یارانه به همه افراد متقاضی تعلق بگیرد. در صورت آماده شدن طرح امکان دارد که هفته آینده به صورت یک فوریتی در مجلس مطرح شود.

نظر شما