شناسهٔ خبر: 176235 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اواخر خرداد زمان اجرای رتبه‌بندی معلمان/آئین‌نامه قانون روی میز هیئت‌دولت

منادیی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس آخرین وضعیت قانون رتبه‌بندی معلمان را تشریح کرد.

به گزارش «نماینده»، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به آخرین وضعیت تدوین آئین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در هیئت‌ دولت، گفت: پس از ابلاغ قانون وزارت آموزش و پرورش یک‌ماه فرصت داشت این آئین‌نامه را تدوین و به هیئت‌ دولت ارائه کند.

وی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش این آئین‌نامه را تدوین و 23 فروردین به هیئت‌ دولت ارائه کرده است، افزود: جلساتی نیز در کمیسیون‌های زیربنایی دولت برای تصویب این آئین‌نامه برگزار شده است و مقرر شده در ظرف چند روز آینده این آئین‌نامه به هیئت‌ وزیران برای تصویب ارائه شود.

نماینده تبریز در مجلس تصریح کرد:پس از تصویب در صحن هیئت دولت آئین نامه برای اجرا ابلاغ خواهد شد و بر اساس آن رتبه‌بندی معلمان اجرایی خواهد شد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره زمان دقیق اجرای رتبه‌ بندی، اضافه کرد: با سرعتی که روند اجرایی شدن قانون به خود گرفته است تا اواخر خرداد رتبه‌بندی معلمان نهایی و رتبه آنها مشخص می‌شود.

منادی سفیدان درباره برخی انتقادات که از سوی معلمان به آئین‌نامه تدوین شده از سوی دولت وارد بود نیز، گفت: ایراداتی وجود داشت که با تذکرات مجلس به دولت آنها نیز برطرف شد و معلمان نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

نظر شما