شناسهٔ خبر: 174066 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

سفر رئیس جمهور، مفید برای رفع مشکلات

صدیف بدری نماینده اردبیل و سرعین در مجلس شورای اسلامی، سفر یک روزه رئیس جمهور به استان اردبیل را بسیار مثبت و در جهت رفع مشکلات و توسعه این استان، مفید دانست.

به گزارش «نماینده» آقای صدیف بدری گفت: در این سفر که وزرای جهادکشاورزی، اقتصاد، ​ راه و شهرسازی، تعاون، کار، رفاه اجتماعی، ​ فرهنگ، نیرو و همچنین معاون توسعه مناطق محروم و رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون اجرایی رئیس جمهور، آقای رئیسی را همراهی می‌کردند، مشکلات این استان در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نیز طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای و زیربنایی مورد بررسی و دستوراتی از سوی رئیس جمهور برای تخصیص منابع و اجرای سریع آن، صورت گرفت.
وی افزود: رئیس جمهور در جریان این سفر از پارس آباد مغان، کشت و صنعت مغان، پروژه اراضی پایاب به سد خداآفرین بازدید کرد.
آقای بدری گفت: با تکمیل این پروژه ۳۸ هزار هکتار اراضی منطقه تحت شبکه آبیاری قرار می‌گیرد و آقای رئیسی بر تسریع در روند عملیاتی آن تاکید کرد.
وی افزود: در این سفر رئیس جمهور حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای صنایع تولیدی استان تخصیص داد که بانک‌ها موظف شدند این امر را انجام دهند.
نماینده مردم اردبیل و سرعین گفت: همچنین بیش از ۸ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای زیرساخت‌های استان از جمله خط راه آهن اردبیل به میانه و اردبیل به پارس آباد مغان تا مرز آذربایجان و همچنین تکمیل و توسعه بزرگراه‌ها و راه‌های روستایی اردبیل تخصیص داده شد.
آقای بدری افزود: ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی، ​استفاده از ظرفیت‌های کشت و صنعت مغان از تاکیدات رئیس جمهور در این سفر بود.

نظر شما