شناسهٔ خبر: 174061 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اسماعیلی:

تداوم امید در مردم در گرو اجرایی شدن تصمیمات سفرهای استانی است

مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس گفت: سفرهای استانی موجب ایجاد امید در میان مردم می‌شود اما تداوم امید ایجاد شده در گرو اجرایی شدن تصمیمات‌ این سفرهاست.

به گزارش «نماینده» مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: انجام سفرهای استانی باعث می‌شود تا مدیران اجرایی کشور تصویر دقیق‌تری از وضعیت جامعه در نقاط مختلف کشور به دست آورند و طبیعتا مدیر میدانی می‌تواند با اطلاعاتی که در اختیار دارد تصمیمات دقیق‌تری را نسبت به مدیر پشت میزنشین اتخاذ کند.

وی افزود: علاوه بر این حضور مسئولان در میان مردم و دیدار چهره به چهره موجب امیدآفرینی در میان مردم می‌شود و امید را در دل مردم زنده می‌کند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اما نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که تداوم امید ایجاد شده در جامعه به دنبال سفرهای استانی در گرو اجرای تصمیمات اتخاذ شده در این سفرهاست که باید به طور جد مدنظر قرار گیرد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: وعده‌هایی که مسئولان پیشین به مردم داده و به آنها عمل نکردند باعث ایجاد یک ذهنیت منفی در میان مردم شده است که باید با اجرای تصمیمات و عمل به وعده‌ها توسط مسئولان دولتی این ذهنیت منفی مردم نسبت به مسئولان از بین برود.

وی افزود: من در جلسه‌ای که اخیرا با آقای رئیسی داشتیم به ایشان گفتم که دقت کنید تا مسئولان همانند مسئولان پیشین به مردم وعده دروغ ندهند تا موجبات یأس مردم فراهم نشود.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:  باید اجرای تصمیمات و عمل به وعده‌های داده‌شده در سفرهای استانی به طور جد در دستورکار دولت قرار گیرد تا ما شاهد تداوم امید ایجادشده در میان مردم باشیم.

نظر شما