شناسهٔ خبر: 174062 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سبزی:

دولت نسبت به جایگزین کردن مدیران انقلابی با مدیران دولت قبل سریع‌تر اقدام کند

محمد سبزی ساوه و زرندیه نماینده مردم ساوه در مجلس گفت:‌سفرهای استانی امر بسیار مطلوبی است اما نکته مهم اینجاست که دولت باید در کنار این سفرها تغییر استانداران و مدیران میانی را در دستور کار خود قرار دهد و مدیران انقلابی جایگزین مدیران دولت قبل شوند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای استانی رئیس‌جمهور گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور امر بسیار مطلوبی است و باعث می‌شود تا مسؤولان اجرایی به طور دقیق‌تر در جریان مشکلات مردم قرار گیرند.

وی افزود:‌نکته مهم در کنار انجام سفرهای استانی موضوع تغییر استانداران و مدیران بی‌انگیزه دولت قبل و جایگزین کردن مدیران انقلابی به جای آنها است که باید به طور جد در دستور کار آقای رئیسی قرار گیرد.

نماینده مردم ساوه در مجلس اظهار داشت: مدیران بی‌انگیزه دولت قبل در ۸ سال گذشته که کار نمی‌کردند و امروز هم که نمی‌دانند خواهند ماند یا خواهند رفت که دیگر بدتر و طبیعتاً این مدیران نخواهند توانست مجریان خوبی برای تصمیمات سفرهای استانی باشند.

سبزی خاطرنشان کرد:‌ از سوی دیگر مدیران دولت قبل با رویکردی که دارند که طبعا رویکرد انقلابی نیست مشغول به کار هستند و حال آنکه ما در شرایط فعلی نیاز به مدیر انقلابی داریم تا بتوانیم کاستی‌های گذشته را جبران کنیم.

وی افزود:‌ تصمیم انقلابی مدیر انقلابی می‌خواهد تا تصمیمات را اجرایی و عملیاتی کند وگرنه ما در عملیاتی شدن تصمیمات سفرهای استانی در صورت عدم تغییر مدیران با مشکل مواجه خواهیم شد.

نظر شما