شناسهٔ خبر: 174046 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مجلس بر تخلفات دولت روحانی نورافکن انداخته/ اصلاح‌طلبان نگرانند

حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به تخریب مجلس یازدهم گفت: اصلاح‌طلبان مخالف روشن شدن ابعاد تخلفات دولت تدبیر و همچنین مبارزه با فساد هستند زیرا آینده سیاسی آنها به خطر می‌افتد.

به گزارش «نماینده» حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به فعال شدن اتاق تخریب اصلاح‌طلبان علیه مجلس انقلابی گفت: بنده در مجالس نهم، دهم و یازدهم نمایندگی مردم را بر عهده داشته و دارم. معتقدم مجلس یازدهم از نظر پاکدستی، روحیه انقلابی و جهادی حتی از مجلس نهم نیز نمره بالاتری می‌گیرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس شنوای نقد منصفانه اصلاح‌طلبان است اما متأسفانه اصلاح‌طلبان با برخی خبرهای جعلی و دروغ به دنبال تخریب مجلس هستند که این تخریب‌ها به دور از انصاف است.

حاجی‌دلیگانی با تأکید بر اینکه مجلس یازدهم تحت تأثیر فضاسازی‌های رسانه‌های اصلاح‌طلب قرار نمی‌گیرد، گفت: مجلس تصمیم گرفته تا حق مردم را استیفا کند و مسببان وضع موجود باید نسبت به وضعیت اقتصادی مردم پاسخگو باشند. گرانی‌ها و تورم دستاورد سیاست‌های اشتباه دولت تدبیر در هشت سال گذشته است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت روحانی زمین سوخته‌ای را مین‌گذاری کرده و به دولت رئیسی تحویل داده است، گفت: مجلس به پرونده کم‌کاری‌ها، فسادها و تصمیمات نادرست دولت یازدهم و دوازدهم ورود کرده و بنا دارد بر زوایای پنهان دولت روحانی نورافکن انداخته و عملکرد اصلاح‌طلبان و اعتدالیون را در هشت سال گذشته شفاف کند.

حاجی‌دلیگانی اظهار داشت: اصلاح‌طلبان مخالف روشن شدن ابعاد تخلفات دولت تدبیر و همچنین مبارزه با فساد هستند زیرا آینده سیاسی آنها به خطر می‌افتد.

وی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان نگرانند که همگرایی دولت، مجلس و قوه قضائیه موجب موفقیت انقلابیون در حل مشکلات مردم شود به گونه‌ای که دیگر مردم اقبالی به این جریان سیاسی و فکری برای اداره کشور نداشته باشند.

نظر شما