شناسهٔ خبر: 173388 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

متفکر آزاد:

کم‌کاری دولت روحانی باعث مشکلات کشور شد/ اصلاح‌طلبان پاسخگو باشند

متفکر آزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از مشکلات و اتفاقاتی که در دولت روحانی به وجود آمد، به دلیل اراده ضعیف دولتمردان سابق و کم کاری آنان بود.

به گزارش «نماینده» روح‌الله متفکر آزاد در واکنش به مطالبه‌گری‌های برخی از اصلاح طلبان از دولت رئیسی،گفت: متاسفانه برخی از افراد حتی پیش از آغاز رسمی دولت سیزدهم، انتقادات و مطالبات خود از این دولت را آغاز کردند که کار بسیار عجیبی است.

وی بیان کرد: از یک طرف می‌توان گفت که این افراد دولت سیزدهم را دولتی می‌دانند که انتقادات را به خوبی تحمل می‌کند و به همین دلیل انتقاد و مطالبه گری می‌کنند و از طرف دیگر هم برخی از افراد این نگاه را ندارند و کاملاً بی‌انصافانه به موضوعات نگاه می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمان زیادی از آغاز به کار دولت رئیسی نمی‌گذرد و افرادی که انتقادات و مطالبه‌گری‌های خود را از این دولت آغاز کرده‌اند، باید بگویند که در هشت سال گذشته که دولت متعلق به آنان و جریان سیاسی‌شان بود، چرا حتی یک بار هم از آن دولت مطالبه‌گری نکردند؟

متفکر آزاد درباره عملکرد دولت سیزدهم، گفت: دولت رئیسی در همین ابتدای کار بسیار خوب عمل کرده است و موید این مسئله افزایش واکسیناسیون کروناست و نشان می‌دهد که این دولت اراده جدی برای رفع مشکلات مردم دارد.

وی با اشاره به بهانه‌های دولت روحانی مبنی بر اینکه‌ عدم واردات واکسن به وضعیت ایران نسبت به FATF مربوط است، گفت: به مرور زمان برای همه به اثبات می‌رسد که بسیاری از مشکلات و اتفاقاتی که در دولت روحانی به وجود آمد، به دلیل اراده ضعیف دولتمردان سابق و کم کاری آنان بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته بنده تاثیر تحریم‌ها روی مشکلات کشور را کتمان نمی‌کنم اما اگر برای پیشبرد سیاست‌های غرب زدگی، همه بخش‌های کشور را قفل کنیم و بگوییم به دلیل تحریم‌ها و ضرورت ارتباط با غربی‌ها کشور قفل است و نمی‌توان کاری را انجام داد، کاملا دور از انصاف است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حامیان دولت روحانی این روزها بلند فریاد می‌زنند تا کسی از آنان سوال نپرسد، در حالی که آنان در وهله اول و پیش از مطالبه‌گری از دولت رئیسی، باید پاسخگوی مشکلاتی باشند که دولت مورد حمایت‌شان در هشت سال گذشته برای کشور به وجود آورده است.

نظر شما