شناسهٔ خبر: 173986 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

موسوی:

اتهام‌زنی پاریس به تهران صرفا خودنمایی برای آمریکا و صهیونیسم بین المللی است

سید نظام‌الدین موسوی سخنگوی هیات رییسه مجلس اعتقاد دارد اتهام‌زنی مجدد پاریس به تهران در خصوص نقض برجام، خودنمایی این کشور برای آمریکا و صهیونیسم بین المللی است.

به گزارش «نماینده» سیدنظام الدین موسوی در خصوص اتهام‌زنی مجدد پاریس به تهران و تاکید بر توقف نقض برجام از سوی کشورمان، گفت: فرانسوی ها و دیگر کشورهای اروپایی در عرصه مذاکرات و سیاست خارجی کشورمان دارای حائز اهمیت نبوده اند.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع این کشورها هیچگاه نقش اساسی و واقعی نداشته اند و همواره تلاش کرده اند با اظهارنظرهای متاثر از سیاست های آمریکا و صهیونیسم بین المللی، برای آنها خودنمایی کنند.

وی ادامه داد: شاید در گذشته نسبت به فرانسوی ها خوش بینی وجود داشت اما در سالیان اخیر نشان داده اند از خودشان صاحب اختیار نیستند و در پازل ایالات متحده حرکت می کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران همکاری کاملی با آژانس بین المللی اتمی داشته است و افکار عمومی دنیا از این موضوع مطلع است، افزود: بنابراین جمهوری اسلامی نیز بر اساس نوع اقدامات و رفتارهای فرانسوی ها با آنها رفتار خواهد کرد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اروپایی ها صرفا بدنبال فرصت سوزی هستند، خاطرنشان کرد: در واقع آنها هیچ اقدامی در مقابل خروج یکجانبه آمریکایی ها از برجام نکردند و صرفا کشورمان را توصیه به اجرای مفاد توافقنامه کردند که رفتاری متناقض محسوب می شود.

نظر شما