شناسهٔ خبر: 173822 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آشنایی با مشکلات مردم در سفرهای استانی دولت را در اتخاذ تصمیمات درست کمک می‌کند

جوکار رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: ارتباط مستقیم با مردم و آشنایی با مشکلات آنها در سفرهای استانی هیأت دولت، دستگاه‌های اجرایی را در اتخاذ تصمیمات مناسب و برنامه‌ریزی‌های درست برای رفع مشکلات کشور کمک می‌کند.

به گزارش «نماینده» محمدرضا صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای استانی دولت گفت: انجام سفرهای استانی توسط دولت و ارتباط مستقیم با مردم و آشنایی با مشکلات اقشار مختلف جامعه باعث می‌شود تا دولت بتواند تصمیمات درستی را برای حل مشکلات مردم بگیرد و در برنامه‌ریزی‌های خود برای رفع مشکلات، دقیق عمل کند.

وی افزود: این سفرهای استانی تشریفاتی نیست و ما می‌بینیم که رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت ارتباط مستقیم با اقشار مختلف جامعه دارند و از نزدیک حرف‌های آنها را می‌شنوند. 

 رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: یکی از نقاط برجسته سفرهای استانی این است که این سفرها در روزهای تعطیل انجام می‌شود و همین مسئله خود نشان‌دهنده روحیه جهادی اعضای هیأت دولت برای انجام امور است.

جوکار خاطرنشان کرد: انجام سفرهای استانی در روز تعطیل باعث می‌شود تا دستگاه‌های اداری استان‌ها و شهرستان‌ها در روز کاری به انجام وظایف خود بپردازند و اینگونه نباشد که به خاطر انجام سفر استانی، دستگاه‌های اداری از وظایف اصلی خود باز بمانند.

وی در پایان گفت: انجام سفرهای استانی از همان روزهای ابتدای کار دولت می‌تواند نویدبخش خبرهای خوب و اتفاقات مثبت در هفته‌ها و ماه‌های پیش‌رو باشد و امیدواریم که در سایه این تلاش‌های جهادی دولت شاهد حل هر چه بیشتر مشکلات مردم در روزها، هفته‌ها و ماه‌های پیش‌رو باشیم. 

نظر شما