شناسهٔ خبر: 173789 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رحیمی جهان آبادی در دیدار با رئیس دوره ای APA:

سازمان APA می‌تواند توانایی کشورهای عضو برای مقابله با چالش ها را افزایش دهد

رحیمی جهان آبادی رئیس گروه پارلمانی ایران در APA تاکید کرد: حداکثر بهره‌مندی از پتانسیل‌های موجود در این سازمان بین المللی، می تواند به افزایش انگیزه در میان کشورهای عضو منجر شود و توانایی آنها را در مقابله با چالش‌های موجود افزایش دهد.

به گزارش «نماینده» هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه دومین نشست هیئت رئیسه مجمع مجالس آسیایی (APA)، با آسومان اردوغان، رئیس دوره ای این مجمع دیدار و گفتگو کرد.

جلیل رحیمی جهان آبادی، رئیس گروه پارلمانی ایران در APA، در ابتدای این دیدار از تلاش‌های پارلمان ترکیه در دوره ریاست مجمع مجالس آسیایی در جهت تحقق اهداف این مجمع تقدیر کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در مجمع مجالس آسیایی اظهار داشت: حداکثر بهره‌مندی از پتانسیل‌های موجود در این سازمان بین المللی، می تواند به افزایش انگیزه در میان کشورهای عضو منجر شود و توانایی آنها را در مقابله با چالش‌های موجود افزایش دهد.

آسومان اردوغان، رئیس دوره ای مجمع مجالس آسیایی نیز ضمن اشاره به همکاری موثر میان هیئت پارلمانی ایران و ترکیه در این مجمع،  بر اهمیت نقش APA و اقدامات انجام شده در این سازمان بین المللی، تاکید کرد و افزود: در آسیا قدرت‌های بزرگی وجود دارند که با تشریک مساعی می توانند جایگاه مجمع مجالس آسیایی را تقویت کنند.

شایان ذکر است در این دیدار، غلامرضا نوری قزلجه و معصومه پاشایی بهرام از اعضای هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشتند.

نظر شما