شناسهٔ خبر: 173743 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

هیات گروه دوستی پارلمانی ایران -پاکستان وارد اسلام آباد شد

ایران و پاکستان43 هیأتی از اعضا گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به ریاست احمد امیرآبادی فراهانی بامداد دوشنبه به وقت محلی وارد «اسلام‌آباد» شد.

به گزارش «نماینده» گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان بنا به دعوت نوید قمر رئیس گروه دوستی پارلمانی پاکستان و ایران جهت تبادل نظر درباره تحکیم روابط پارلمانی و تقویت همکاری های فیمابین به اسلام‌آباد سفر کرده است.

در بدو ورود هیات گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان به فرودگاه  اسلام آباد، سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان و «سردار نصرالله خان درشک» نماینده مجلس ملی پاکستان در فرودگاه بین المللی اسلام‌آباد از رئیس و اعضای گروه دوستی پارلمانی کشورمان استقبال نمودند.

رییس و اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان در این سفر قرار است با روسای مجالس ملی و سنای پاکستان، اعضای گروه‌های دوستی در مجالس این کشور و همچنین برخی از مقامات دولتی دیدار داشته باشند و در خصوص گسترش تعاملات پارلمانی میان دو کشور، تحکیم همکاری‌های دوستانه در حوزه‌های مختلف گفتگو و تبادل نظر کنند.

در ادامه این سفر، هیات گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان قرار است با سفر به شهر کراچی در جنوب پاکستان با مقامات دولت ایالتی و پارلمانی دیدار و گفتگو داشته باشند.

نظر شما