شناسهٔ خبر: 173616 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

ترک فعل‌ روحانی خسارات سنگینی به کشور وارد کرد

محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه روحانی و دولتمردانش ترک فعل زیادی داشته‌اند، گفت: انتظار مردم آن است که با دولتمردان سابق که وظایفشان را به درستی انجام ندادند برخورد شود.

به گزارش «نماینده» محسن علیزاده با تاکید بر اینکه باید ترک فعل دولت روحانی به صورت جدی پیگیری شود، اظهار داشت: از زمانی که مجلس یازدهم آغاز به کار کرده است، تاکنون نمایندگان گزارش‌های متعددی از تخلفات دولت سابق در اجرای قوانین را تهیه و به قوه قضائیه ارسال کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور و دیگر دولتمردان روحانی ترک فعل زیادی داشته‌اند، گفت: انتظار مردم آن است که با مسئولانی که در زمان مسئولیت خود قوانین را به درستی اجرا نکردند و با ترک فعل‌های خود خسارت‌های جبران ناپذیری به کشور وارد کردند، برخورد جدی شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با هیچ فردی تعارف ندارند و گزارش تخلفات مسئولان متخلف را به دستگاه قضا ارسال می‌کنند.

علیزاده اظهار داشت: دستگاه قضا باید هر چه سریع‌تر به گزارش‌های ترک فعل دولت روحانی رسیدگی کند و اگر این مسئله به صورت دقیق پیگیری شود، مدیران و مسئولان فعلی دقت بیشتری بر عملکرد خود خواهند کرد و می‌دانند اگر ترک فعلی داشته باشند و قوانین را رعایت نکنند، باید در دادگاه پاسخگو باشند و با آنان برخورد جدی خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از انتظارات اساسی مردم این است که با فساد مبارزه شود، تصریح کرد: مجلس یازدهم بسیاری از تخلفات و مفاسد دولت روحانی را احصا کرد و پرونده آن را به قوه قضائیه ارجاع داد.

علیزاده تاکید کرد: انتظار ما از قوه قضائیه آن است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با جدیت و قاطعیت، به پرونده تخلفات دولت و رئیس‌جمهور سابق رسیدگی شود تا بتوانیم به شعارهای خود برای مبارزه با فساد عمل کنیم.

نظر شما