شناسهٔ خبر: 173465 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

دستگاه‌های نظارتی به موضوع ترک فعل مسئولان ورود کنند

احمدحسین فلاحی نماینده همدان در مجلس گفت: دستگاه‌های نطارتی باید به تخلفات مدیران اجرایی سابق رسیدگی و مردم را در جریان جزئیات آن قرار دهند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوه قضائیه باید به تخلفات و ترک فعل‌های که از سوی مسئولان دولت گذشته رخ داده رسیدگی کند، گفت: گزارشاتی درباره موارد ترک فعل مسئولان دولت گذشته به مجلس واصل شده که باید از سوی دستگاه‌های نظارتی آن را بررسی کنند.

وی با بیان اینکه در دوره مدیریت دولت گذشته فرصت‌های زیادی از دست رفت، ادامه داد:نتیجه اعتماد به غرب در دولت گذشته باعث ایجاد تورم، مشکلات اقتصادی، معطلی و هدر رفت منابع کشور و زیر سوال رفتن دستاوردهای علمی کشور شد.

نماینده همدان در مجلس با تاکید براینکه شعارهای که دولت تدبیر و امید داده بود با عملکردش هیچ سنخیتی نداشت، اضافه کرد:دولت گذشته بدهی‌های فراوانی به دولت جدید تحمیل کرد و در عرصه سیاست خارجی نیز دستاوردش برجام بی فرجام شد و فرصت های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را از دست داد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه امروز خواست نمایندگان و  مردم از دستگاه قضا و دستگاه های نظارتی بررسی تخلفات صورت گرفته در دولت دوازدهم است، افزود: باید به تخلفات مدیران اجرایی سابق رسیدگی و مردم در جریان جزئیات آن قرار گیرند.

فلاحی اظهار داشت: دستگاه های نظارتی باید به وظایف قانونی خود عمل کنند و افرادی که اموال بیت المال را تجزیه کردند را به دست قانون بسپارند.

نظر شما