شناسهٔ خبر: 173526 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

فاصله دولت و مردم پاشنه آشیل دولت روحانی بود

علیرضا نظری نماینده خمین نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، سفرهای استانی را نقطه مثبت دولت سیزدهم خواند و گفت: فاصله دولت و مردم پاشنه آشیل دولت روحانی بود.

به گزارش «نماینده» علیرضا نظری نماینده مردم خمین در خصوص سفرهای استانی رئیس جمهور، گفت: مشکلات کشور با مدیریت از پایتخت حل نمی‌شود. این تجربه در ۸ سال گذشته ثابت شده است.

وی افزود: زمانی که رئیس‌جمهور به همراه هیئت وزیران به استان‌ها و مناطق محروم سفر می‌کند به دلیل اینکه در میدان عمل تصمیماتی برای حل مشکلات مردم گرفته است و برای رفع محرومیت برنامه‌ریزی می‌کند، موفق‌تر خواهد بود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، سفرهای استانی را نقطه مثبت دولت سیزدهم خواند و گفت: مدل‌های مدیریتی پشت میزنشینی شکست خورده است.

نظری افزود: رئیس جمهور با تحمل مشکلات سفرهای استانی وارد میدان عمل شده و با حضور در میان مردم تبلیغات سوء دشمنان در مورد دولت را خنثی می‌کند و در راستای کارآمد سازی نظام و حذف فاصله میان دولت و مردم که پاشنه آشیل دولت‌های قبل بود، گام‌های مهمی بر می‌دارد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پایه‌گذار سفرهای استانی بودند، اظهار داشت: در دولت‌های نهم و دهم نیز رهبر انقلاب از سفرهای استانی حمایت می‌کردند. ایجاد ارتباط میان مردم و دولت و حل مشکلات مردم از مزایای مهم سفرهای استانی است.

نماینده مردم خمین در مجلس تأکید کرد: رئیس‌جمهور در سفرهای استانی می‌تواند ارزیابی دقیقی از عملکرد مدیران در میدان عمل داشته باشد. گزارش‌های کلیشه‌ای که از عملکرد مدیران استانی به پایتخت ارسال می‌شود، در بسیاری از موارد خلاف واقعیت است.

نظری در پایان تصریح کرد: ارزیابی عملکرد مدیران در میدان عمل موجب افزایش کارایی مدیران خواهد شد.

نظر شما