شناسهٔ خبر: 173508 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

اکبری تالارپشتی:

دو خودروسازی که در کشور داریم حیاط خلوت دولت ها بوده اند/قرار نیست همیشه وارداتچی باشیم/در تولید باید دید سلیقه مشتری چیست

عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه دو خودروسازی که در کشور داریم حیاط خلوت دولت ها بوده اند، اظهارداشت: این دو خودروسازی براساس یک بنگاه اقتصادی اداره نمی شوند.

به گزارش نماینده عزت اله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه دو خودروسازی که داریم حیاط خلوت دولت ها بوده اند، اظهارداشت: این دو خودروسازی براساس یک بنگاه اقتصادی اداره نمی شوند.
وی با تاکید براینکه وقتی میگوییم تولید، باید ببینیم مخاطب و مشتری ما کیست و چه سلیقه ای دارد، تصریح کرد: الان مردم باید با سلیقه خودروساز تعامل کنند و خودشان مطرح نیستند.
اکبری تالارپشتی افزود: سیاست ما در مجلس یازدهم این است که فضا را رقابتی کنیم، همچنین به بازار جهانی نگاه کنیم چرا که قرار نیست ما همیشه وارداتچی باشیم، سپس به صادارت واقعی فکرکنیم البته صادرات نه به این صورت که در یک کشوری مثلا پراید را با همین کیفیت اینجا تولید و بعد با قیمت خیلی پایین تر بفروشیم و آنها را راضی کنیم بعد بگوئیم صادرات کرده ایم.

انتهای پیام/

نظر شما