شناسهٔ خبر: 173496 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی:

رزمایش فاتحان خیبر پیام‌آور صلح برای دوستان و اقتدار نظامی برای دشمنان در منطقه است

میرتاج الدینی نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال صلح و امنیت بوده اما امنیت کشور خط قرمز نظام است، رزمایش فاتحان خیبر در منطقه شمال غرب پیام آور صلح برای دوستان و اقتدار نظامی برای دشمنان است.

به گزارش «نماینده» سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ ارتش در شمال غرب کشور تصریح کرد: با توجه به تحرکات تفرقه افکنانه رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرزهای کشور و حفظ آمادگی و اقتدار نظامی مهم است.

وی افزود: هر کشوری در داخل مرزهای خود همواره برای حفظ آمادگی نیروهای مسلح و با توجه به شرایطی که در مسائل بین المللی پیش می آید رزمایش نظامی را انجام می دهد و کشور دیگری حق اعتراض ندارد. چگونه است که دولت آذربایجان به همراه دو یا سه  کشور دیگر رزمایش  را انجام می دهد اما انتظار دارد جمهوری اسلامی در مرزهای خود رزمایشی انجام ندهد، در شرایطی که لازم باشد رزمایش نظامی برگزار می کنیم و آمادگی نیروهای مسلح  را اعلام میداریم.این  امر یک تصمیم داخلی است.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:خط قرمز جمهوری اسلامی ایران، تمامیت ارضی کشور است و به همه همسایگان توصیه می کند به قوانین بین المللی در خصوص مرزها احترام بگذارند و از اقدامات تفرقه افکنانه پرهیز کنند.

وی در پایان تصریح کرد:جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال صلح و آرامش در منطقه بوده است و هیچ گاه خطری برای هیچ کشوری ایجاد نکرده اما امنیت برای ما مهم است و پیام این رزمایش نیز صلح برای  دوستان و اقتدار نظامی برای دشمنان در منطقه شمال غرب است.

نظر شما