شناسهٔ خبر: 173436 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

علیرضابیگی:

باید با پشتوانه علمی و تاریخی در فضای مجازی حاضر باشیم

علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: باید جوانان دانشجوی ما با پشتوانه علمی و تاریخی فعالانه در فضای مجازی حاضر شوند و به روشنگری در مورد مسائل مربوط به انقلاب اسلامی بپردازند.

به گزارش «نماینده» احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری خطاب به دانشجویان در مورد حضور فعال در فضای مجازی گفت: امروز دامنه جنگ به فضای مجازی کشیده شده و دشمنان از تمام توان خود برای تخریب در این فضا استفاده می‌کنند.

وی افزود: فضای مجازی یک شمشیر دو لبه است و ما می‌توانیم با ارائه اطلاعات دقیق و شفاف جهانیان را در معرض یک قضاوت در مورد اخبار و مطالب منتشرشده در فضای مجازی قرار دهیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جوانان ما و به ویژه دانشجویان باید با پشتوانه علمی و تاریخی در عرصه فضای مجازی حاضر شوند و به روشنگری در مورد مسائل مختلف بپردازند.

علیرضا بیگی خاطرنشان کرد: ما باید توسط جوانانمان ضمن شفاف‌سازی در مورد مسائل و اتهامات مطرح‌شده توسط دشمنان به تشریح واقعیات و دستاوردهای مربوط به انقلاب اسلامی در فضای مجازی بپردازیم.  

وی در پایان گفت: ما باید برای دفاع از دستاوردهای انقلاب در هر عرصه‌ای که باشد فعالانه حاضر شویم و حضور در فضای مجازی هم امروز یکی ضروریات است.

نظر شما