شناسهٔ خبر: 173283 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

حجت الاسلام فلاحی در گفت وگو با نماینده:

رتبه بندی معلمان و آموزش حضوری از اولویت های وزیر جدید آموزش و پرورش است/هنوز وزیر پیشنهادی معرفی نشده

احمدحسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، رتبه بندی معلمان و آموزش حضوری را از اولویت های وزیر جدید آموزش و پرورش دانست.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار نماینده با بیان اینکه متأسفانه هنوز وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی نشده است، اظهارداشت: مجلس دو هفته صحن علنی نداشته و نمایندگان برای سرکشی به حوزه های انتخابیه می روند.

این نماینده مجلس در خصوص مهمترین اولویت وزیر آموزش و پرورش در دولت جدید، گفت: اولویت فعلی وزیر آموزش و پرورش موضوع آموزش حضوری است و باید شرایط این امر را فراهم کرد چراکه دانش آموزان از بحث آموزش حضوری قدری فاصله گرفته اند و این شرایط سختی برای شروع سال تحصیلی جدید به شمار می رود.

وی به بحث رتبه بندی معلمان اشاره ود اضافه کرد: الان مطالبه این است و باید سازکاری برای آن وجود داشته باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه تاکید کرد: وزیر  آموزش و پرورش باید اموال و ثروت های آموزش و پرورش را ساماندهی کند و بتواند برای کاهش سنگینی معیشتی معلمان تدبیری اتخاذ نماید.

فلاحی در پایان خاطرنشان کرد: از طرف دیگر بحث چالش کمبود معلم مثل سال های گذشته وجود دارد و این موارد جزو محورهای کار وزیر جدید آموزش و پرورش به شمار می رود.

انتهای پیام/

نظر شما