شناسهٔ خبر: 173087 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نوش آبادی:

نباید اجازه داد افغانستان به بستری برای قدرت گرفتن جریانات افراطی تبدیل شود

نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد:بعضی جریانات تروریستی پس از تحولات اخیر به دنبال نفوذ به افغانستان هستند اما نبایداجازه داد افغانستان به بستری برای قدرت گرفتن جریانات افراطی تبدیل شود.

به گزارش «نمیانده» حسین نوش آبادی در خصوص آخرین وضعیت افغانستان تصریح کرد: افغانستان مورد توجه جامعه بین المللی به ویژه همسایگان این  کشور است و کشور های آسیایی نسبت به آینده مردم این کشور حساس هستند.

وی افزود:روند تحولات در افغانستان باید به سمتی برود که تمام اقوام در اداره حاکمیت نقش داشته باشند و تنوع جریانات و گرایشات در ساختار سیاسی این کشور دیده شود البته این اتفاق نیاز به نوعی بلوغ سیاسی دارد که بزرگان و دلسوزان سیاسی داخلی و قدرت های منطقه باید زمینه آن‌را در این کشور ایجاد کنند.

نماینده ورامین تصریح کرد:بعضی از گروه های تروریستی و افراطی به بهانه تحولات افغانستان به دنبال نفوذ در این کشور بوده و می خواهند جاپایی برای خود در افغانستان جدید ایجاد کنند لذا باید با هوشیاری افراطی گری از این کشور و کل منطقه دور کرد تا این جریانات مایوس شوند. 

نوش آبادی خاطر نشان کرد:به هیچ وجه در منطقه بستری برای جریانات افراطی و وجود ندارد و همسایه های افغانستان باید کمک کنند که در اولین گام خطر افراطی گری از این کشور دور شود.

نظر شما