شناسهٔ خبر: 173041 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

کوثری:

اسرائیلی‌ها درصدد ایجاد تفرقه میان کشورهای عضو برنامه جامع اقدام مشترک هستند

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم اعتقاد دارد اسرائیلی‌ها با رایزنی‌‎های سیاسی و افزایش فشار بر کشورهای غربی درصدد ایجاد تفرقه در میان کشورهای عضو برنامه جامع اقدام مشترک هستند.

به گزارش «نماینده» اسماعیل کوثری در واکنش به تلاش های رژیم صهیونیستی برای مانع تراشی بر سر راه مذاکرات هسته ای و رایزنی با غربی ها برای اعمال تحریم های جدید علیه کشورمان، گفت: اسرائیلی‌ها با رایزنی‌های سیاسی و افزایش فشار بر کشورهای غربی درصدد ایجاد تفرقه در میان کشورهای عضو برنامه جامع اقدام مشترک هستند.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به خوبی می داند اگر تحریم ها برداشته نشود و راستی آزمایی برای آنها صورت نگیرد، مذاکره بی معنا است از این رو تمام سعی خود را می کند تا محدودیت ها برچیده نشود و حتی تحریم های جدیدی نیز اعمال شود.

وی ادامه داد: اروپایی ها باید بدانند اگر درصدد مذاکره بدون نتیجه هستند، ایران اسلامی نیز دیگر مذاکره را ادامه نمی دهد؛ در واقع دورانی که مسئولانی به آنها اعتماد و علاقه داشتند، گذشته است لذا نتیجه مذاکرات باید مبتنی بر رفع همه تحریم ها باشد.

کوثری افزود: بر این اساس صدور بیانیه های سیاسی از سوی کشورهای غربی در برجام پذیرفته شده نیست و باید اقدام عملی شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: بهتر است کشورهای غربی در زمین بازی رژیم صهیونیستی بازی نکنند زیرا طرح های این رژیم منحوس همواره شکست خورده است.

نظر شما