شناسهٔ خبر: 173030 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سلیمی:

معاون پارلمانی رئیس جمهور حل مسائل استان ها را در هیات دولت پیگیری کند

اصغر سلیمی نماینده مجلس تاکید کرد: باید مسائل عمومی استان ها با معاون رئیس جمهور مطرح شود و انتظار می رود که در هیات دولت پیگیری و دفاع شود.

به گزارش «نماینده» اصغر سلیمی با اشاره به پیشنهاد معاون پارلمانی رئیس جمهوری برای برگزاری نشست با مجمع نمایندگان استان ها، گفت: معاون پارلمانی رابط بین مجلس و دولت است و باید در جریان مشکلاتی که نمایندگان در حوزه های انتخابیه دست به گریبان هستند باشد و به دولت انتقال دهد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنان معاون پارلمانی در ارتباط با نمایندگان، می تواند درخواست های دولت را برای بررسی لوایح در کمیسیون و صحن در راستای تسریع در تصویب بیان کند و هماهنگی های لازم را داشته باشد از این رو حضور معاون پارلمانی در صحن ضروری است.

وی با تاکید براینکه ارتباط معاون پارلمانی با نمایندگان احساس می شود، اظهار داشت: برگزاری نشست های مشترک معاون پارلمانی رئیس جمهور و مجامع استانی مجلس، باعث خواهد شد که معاون رئیس جمهور در جریان مسائل و معضلات استان ها قرار گیرد و پیگیر حل آن در هیات دولت باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باید مسائل عمومی استان ها با معاون رئیس جمهور مطرح شود و انتظار می رود که در هیات دولت پیگیری و دفاع شود و اقدام مناسبی جهت حل مسائل مطرح شده صورت گیرد.

نظر شما