شناسهٔ خبر: 172925 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عباس زاده مشکینی:

صادرات انرژی ایران به لبنان نشان دهنده شکنندگی محاصره مالی و سیاسی کاخ سفید است

 عباس‌ زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: صادرات انرژی ایران به لبنان نشان داد پیکره محاصره مالی، اقتصادی و سیاسی تحمیل شده علیه ملت ها از سوی کاخ سفید شکننده است و کشورهای دنیا نباید به آنها اعتنا کنند.

به گزارش «نماینده» محمود عباس زاده مشکینی در خصوص پیام اعزام کشتی حامل سوخت ایران به لبنان همزمان با اعمال تحریم های یکجانبه ایالات متحده، گفت: آمریکایی ها تصور می کنند می توانند با اعمال زور علیه ملت های دنیا محدودیت ایجاد کنند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اقدام ایران و لبنان نشان داد پیکره محاصره مالی، اقتصادی و سیاسی تحمیل شده علیه ملت ها از سوی کاخ سفید شکننده است و کشورهای دنیا نباید به آنها اعتنا کنند.

وی ادامه داد: باید یادآور شد دشمنان کشورمان تهدیدهای زیادی در رابطه با اعزام نفتکش ایرانی می کردند اما مشاهده شد که این نفتکش با اقتدار به لبنان رسید و اکنون انرژی صادرشده در حال استفاده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: دشمنان متوجه شدند هزینه تعرض به نفتکش ایرانی خیلی زیاد است و در این صورت ضرب شست سنگینی از ایران و دیگر کشورها دریافت خواهند کرد لذا سرجای خود نشستند و فقط نظاره گر این اتفاق بودند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد هر کشوری حق دارد نیازمندی های خود را تامین کند و در این هر کشوری نیز می تواند محصولات خود را صادر کند که اعزام کشتی حامل سوخت ایران به لبنان از جمله این موارد است.

نظر شما