شناسهٔ خبر: 172615 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

حاجی پور با اشاره به حضور مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا:

کمیسیون آموزش نحوه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را بررسی می‌کند

حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از برگزاری نشست اعضای این کمیسیون با مسئولان ستاد ملی کرونا، وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم برای بررسی نحوه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و آغاز آموزش حضوری در کشور خبر داد.

به گزارش «نماینده» رضا حاجی پور با اشاره به نشر برخی اخبار مبنی بر تعیین زمان برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌‎ها، عنوان کرد: هنوز هیچ تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده و تصمیمات به بعد از برگزاری نشست تخصصی کمیسیون آموزش با مسئولان مربوط موکول خواهد شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر همین مبنا مقرر است هفته آینده مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا، مسئولان وزارت آموزش و پرورش و مسئولان وزارت علوم برای بررسی روند بازگشایی مدارس به صورت حضوری یا مجازی در کمیسیون آموزش اظهار نظر کنند.

وی افزود: واکسیناسیون معلمان، دانشجویان، اساتید، دست اندرکاران مدارس و دانشگاه‌ها برای بازگشایی مراکز آموزشی ضرورت دارد و باید در دستور کار دولت قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: پس از نشست با مسئولان دست اندرکار این حوزه نظر کمیسیون درباره آموزش حضوری یا مجازی و زمان آن را اعلام خواهیم کرد.

نظر شما