شناسهٔ خبر: 172447 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ناطقان

نماینده مردم طبس:

وزیر پیشنهادی کار را جوانی خوش سابقه، پرانرژی و برنامه محور دیدم

مجید نصیرایی عضو فراکسیون روحانیون مجلس گزینه پیشنهادی وزارت کار و امور اجتماعی را نیز جوانی خوش فکر و خلاق دانست و ابراز داشت: عبدالملکی را چهره ای خوش سابقهٰ، پرانرژی و برنامه محور دیدم که با یک تیم متخصص و کاردان بخوبی از پس این مسئولیت برخواهد آمد.

حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وزیر پیشنهادی آموزش و پروزش گفت: ما ترکیب کلی کابینه را مثبت می دانیم و چهره های شناخته شده و بزرگی را در لیست وزرای پیشنهادی شاهد هستیک اما نسبت به وضعیت پیشنهادی وزیر آموزش و پرورش ابهامات جدی وجود دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس پیرامون وزیرپیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دکتر عیسی زارع پور را جوانی ارزشی میدانم که می تواند دغدغه های ما درمورد آسیب های فضای مجازی را کم کند و با کارنامه موفقی که در حوزه فناوری اطلاعات دستگاه قضایی داشت و برنامه جامعی که برای وزارت ارتباطات ارائه داده است امیدواریم با رای قاطع مجلس مشغول به کار شوند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس گزینه پیشنهادی وزارت کار و امور اجتماعی را نیز جوانی خوش فکر و خلاق دانست و ابراز داشت: عبدالملکی را چهره ای خوش سابقهٰ، پرانرژی و برنامه محور دیدم که با یک تیم متخصص و کاردان بخوبی از پس این مسئولیت برخواهد آمد.

نماینده مردم طبس در واکنش به زمزمه هایی که در مخالفت با برخی اجزاء کابینه پیشنهادی ابراز می شود، تاکید کرد: بالاخره آیت الله رئیسی منتخب مردم هستند و افرادی را انتخاب کردند که توان پیشبرد برنامه هایش را داشته باشند و هر ترکیب دیگری هم به مجلس معرفی می شد باز شاهد انقلت هایی بودیم که این تفاوت نگاه ها طبیعی است.

نصیرایی با اشاره به وزرای پیشنهادی اقتصاد و اطلاعات گفت: آقایی خطیب از چهره های مورد اعتماد نظام هستند که برای تصدی دستگاه امنیتی کشور معرفی شدند و دکتر خاندوزی هم جوانی انقلابی و عالم است که نقشه برون رفت از میدان مین مشکلات اقتصادی را می داند و با حمایت یکپارچه مجلس از ایشان امیدواریم فضا برای حضور پرقدرت ایشان و حلس مشکلات معیشتی مردم هموار شود.

نظر شما