شناسهٔ خبر: 172315 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

همکاری دولت و مجلس برای رفع مشکلات ضروری است/ نباید همدلی‌های دلسوزانه تضعیف شود

مبلغی43 نماینده کوهدشت در مجلس گفت: باید هماهنگی بین قوای مقننه و مجریه برای رفع معضلات برقرار شود چرا که هر دو قوه برای مردم و نظام دلسوز هستند و باید با هماهنگی بیشتر مشکلات را رفع کنیم.

به گزارش «نماینده» محمدرضا مبلغی نماینده کوهدشت در مجلس شورای اسلامی درباره همکاری مجلس یازدهم با دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم اظهار داشت: قطعاً همراهی و همکاری دولت و مجلس مسئله‌ بسیار مهم و با ارزشی برای رفع مشکلات کشور است.

وی افزود: قرآن کریم ما را با همراهی و همدلی با یکدیگر به منظور رفع مشکلات و کمک به هم توصیه کرده است و بایستی دست به دست هم دهیم تا معضلات کشور سریع‌تر رفع شود.

نماینده کوهدشت در مجلس تصریح کرد: در صورتی که افراد و اعضای تشکیل‌ دهنده یک گروه اگر به صورتی باشد که حتی اختلاف سلیقه‌ای هم با همدیگر داشته باشند نباید منجر به تضعیف همدلی آنها شود.

مبلغی گفت: مشکلات زیادی در طول چند سال اخیر به وجود آمده و مردم تحمل بسیار زیادی کردند اما بعد از روی کار آمدن مجلس انقلابی و دولت انقلابی مطالبه مردم برای رفع مشکلات بیشتر شده که البته به حق است و به هیمن دلیل بایستی هماهنگی بین قوای مقننه و مجریه برای رفع معضلات برقرار شود چرا که هر دو قوه برای مردم و نظام دلسوز هستند و بایستی با هماهنگی بیشتر مشکلات را رفع کنیم.

وی عنوان کرد: مجلس قدرت بسیار زیادی برای رفع مشکلات دارد و همراهی و همدلی قوه مجریه با مجلس می‌تواند مشکلات را حل کند.  

نماینده کوهدشت در مجلس با بیان اینکه اختلاف سلیقه هیچگونه اشکالی ندارد و انتقاد هم مشکلی ندارد، گفت: همه این موضوعات اگر دلسوزانه و برای بهبود وضعیت کشور باشد قابل پذیرش است و اگر به معنای واقعی دلسوزانه رفتار کنیم قطعاً انتقادات هم از سر دلسوزی خواهد بود.

وی افزود: تنها راه نجات سریع مشکلات و معضلات کشور همراهی و همدلی قوا با یکدیگر است.

نظر شما