شناسهٔ خبر: 172119 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

علیرضابیگی:

حمایت رهبر انقلاب مسئولیت دولت آقای رئیسی را سنگین‌تر کرد

علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه حمایت و باور رهبر انقلاب به دولت آقای رئیسی مسئولیت دولت سیزدهم را سنگین‌تر کرد، گفت: دولت آقای رئیسی میراث ‌دار سرزمین سوخته‌ای است که آقای روحانی به جای گذاشته و دولت سیزدهم ضمن انجام وظایف خود باید نسبت به رفع این مشکلات برجای مانده اقدام کند.

به گزارش «نماینده» احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهور سیزدهم گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب و باور و اعتماد ایشان به دولت آقای رئیسی مسئولیت دولت سیزدهم را سنگین‌تر می‌کند که رهبر معظم انقلاب البته ضمن این اعتماد و باور بر استمرار مردمی بودن در طول عمر دولت سیزدهم تأکید کردند.

وی افزود: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم مشکلی برای دولت آقای رئیسی وجود دارد که میراث‌دار ویرانه‌ای است که از عملکرد ناصواب آقای روحانی به جای مانده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ دولت سیزدهم باید بتواند ضمن اداره کشور با این وضعیت برنامه‌های توسعه‌ای خود را پیش ببرد تا بتواند پشتیبانی و حمایت مردم را بیش از پیش داشته باشد.

علیرضابیگی با اشاره به بخش دیگری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بحث جنگ روانی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: تبلیغات دشمن علیه ما همواره قوی بوده و الان هم وارد فاز جدیدی شده است.

وی افزود: امروز جنگ و رویارویی نظامی مطرح نیست و بیشترین هجمه برای به آتش کشیدن اعتماد مردم و تقویت بی‌اعتمادی‌ها نسبت به دولت و حاکمیت است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ تنها راه خنثی کردن این توطئه‌های دشمن خدمت صادقانه به مردم است چرا که اگر این فضاسازی‌ها و تخریب‌های دشمن علیه دولت و نظام مصادیقی را در داخل پیدا کند و مواردی پیدا شود که اثبات‌کننده بعضی گفته‌های دشمنان است موجب خسارت بیشتر به کشور خواهد شد.

علیرضابیگی در پایان گفت: در نتیجه باید با خدمت صادقانه و تلاش برای رفع مشکلات کشور در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن گام برداریم.

نظر شما