شناسهٔ خبر: 171826 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عباس زاده در واکنش به اظهارات رئیس جمهور درباره قانون اقدام راهبردی:

سخنان روحانی فرافکنی است/ قانون اقدام راهبردی بهترین ابزار دولت برای ادامه مذاکرات هسته ای

عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: قانون اقدام راهبردی مجلس بهترین ابزار را برای دولت فراهم کرد که دولت با دست پر وارد مذاکره شود.

به گزارش «نماینده» محمود عباس زاده در خصوص اظهارات رئیس جمهور درباره قانون اقدام راهبردی مجلس  گفت: این قانون در آذر ماه سال گذشته به تصویب رسید بنابراین ایشان باید پاسخ دهد که به چه دلیل از سال ۹۲ تا سال ۹۹، تحریم ها لغو نشد درحالیکه ایشان هنگام اجرای برجا بیان داشتند که تحریم ها بالمره برداشته خواهد شد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینگونه سخنان رییس جمهور نوعی فرافکنی است. بهترین راه برای حل مشکل، در وهله اول قبول مشکل است. عاقلانه ترین و منطقی ترین واکنش در مقابله با شکست، قبول آن شکست است نه اینکه فرافکنی کرد.

وی افزود: باید قبول کرد که قانون اقدام راهبردی مجلس بهترین ابزار را برای دولت فراهم کرد که دولت با دست پر وارد مذاکره شود. اگر بایدن و غربی ها رغبت به بازگشت به برجام نشان دادند به سبب این قانون بوده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این قانون، جمهوری اسلامی را در موضع دست بالا قرار داد؛ بنابراین اگر در تمامی موارد تحلیل دولت و رییس جمهور بدین شکل باشد باید ابراز تاسف کرد.

نظر شما