شناسهٔ خبر: 171699 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

بهروزی‌فر با اشاره به صلح آمیز بودن برنامه هسته‌ای کشورمان:

اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه بحرین تکرار نگرانی مقامات کاخ سفید است

خلیل بهروزی فر نماینده مردم فومن و شفت در مجلس اعتقاد دارد با کمی تامل در اظهارات وزیر خارجه بحرین می توان ترس و نگرانی مقامات کاخ سفید نسبت به قدرت گرفتن ایران اسلامی را مشاهده کرد.

به گزارش «نماینده» خلیل بهروزی فر در واکنش به اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه بحرین در راستای کنترل برنامه هسته‌ای و محدودسازی توسعه موشکی ایران اسلامی، گفت: تهران حامی ثبات و امنیت در منطقه خصوصا خلیج فارس است و این موضوع بر هیچ کدام از همسایگان پوشیده نیست.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروزه همگان می دانند امنیت منطقه به دلیل حضور همپیمانان فرامنطقه ای برخی کشورها مانند بحرین دچار آسیب شده که جای تامل دارد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه مقامات برخی کشورها مانند بحرین زیر پرچم ایالات متحده به منافع همسایگان خیانت می کنند، ادامه داد: در واقع مقامات این کشورها هیچگاه نتوانسته اند استقلال خود را به دست بیاورند لذا اقدام به اظهارنظرهای ضدایرانی می کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: با کمی تامل در اظهارات وزیر خارجه بحرین می توان ترس و نگرانی مقامات کاخ سفید نسبت به قدرت گرفتن ایران اسلامی را مشاهده کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم مقامات این کشورها بجای پیروی از سیاست های یکجانبه آمریکا، به فکر دستیابی به استقلال سیاسی خود باشند تا بتوانند به عنوان کشوری آزاده محسوب شوند.

نظر شما