شناسهٔ خبر: 171671 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

اسماعیلی:

تمدید معافیت‌های تحریمی منافع ایران را تامین نمی‌کند/ مسئولان مراقب حیله های آمریکا باشد

اسماعیلی عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس گفت: مسئولان کشورمان حواسشان به چراغ سبزهای آمریکا باشد زیرا مقامات کاخ سفید خوی استکباری خودشان را دارند.

به گزارش «نماینده» مهدی اسماعیلی در واکنش به صدور معافیت تحریمی آمریکا برای دسترسی ایران به دارایی‌های مسدود شده در کره جنوبی و ژاپن، گفت: واشنگتن در حال ظرفیت سازی در راستای وصول طلب دو کشور مذکور بوده لذا اقدام به تمدید این معافیت کرده است.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع این اقدام آمریکایی ها به هیچ عنوان قدمی در راستای عادی سازی روابط با ایران یا تامین منافع کشورمان نیست.

وی ادامه داد: آمریکایی ها تحت فشار افکار عمومی کره جنوبی و ژاپن قرار دارند زیرا این کشورها نمی توانند از پول ها و دارایی های بلوکه شده کشورمان برای وصول مطالباتشان استفاده کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه طی چهار دهه گذشته تحریم های آمریکا علیه کشورمان وجود داشته و هیچگاه از بین نرفته است لذا در آینده نیز شاهد اعمال دسیسه های این کشور خواهیم بود.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان کشورمان باید حواسشان به چراغ سبزهای آمریکا باشد زیرا مقامات کاخ سفید خوی استکباری خودشان را دارند و قصدی برای تامین منافع ملت ایران اسلامی ندارند.

نظر شما