شناسهٔ خبر: 171264 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

طاهری:

دولت تدبیر جناحی عمل کرد/رئیسی از ظرفیت همه جناح‌هااستفاده می‌کند

مصطفی طاهری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: رئیسی، نیت خدمت به مردم را دارد و اهل شعار دادن نیست، از این رو تلاش دارد از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشور برای حل مشکلات استفاده کند.

به گزارش «نماینده» مصطفی طاهری نماینده زنجان با اشاره به تماس‌های رئیس جمهور منتخب با فعالان سیاسی اصلاح طلب برای ارائه راهکارهای حل مشکلات کشور، اظهار داشت: جمهوری اسلامی متعلق به ۸۰ میلیون ایرانی است، باید از ظرفیت همه جناح‌ها و گروه‌ها برای حل مشکلات کشور استفاده شود.

وی افزود: رئیسی، نیت خدمت به مردم را دارد و اهل شعار دادن نیست، لذا تلاش دارد از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشور برای حل مشکلات مردم استفاده کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه این اقدامات نباید شعاری و ویترینی باشد، اظهار داشت: باید در عمل از ظرفیت مدیریتی افراد شایسته همه جناح‌ها و گروه‌ها برای حل مشکلات کشور استفاده کرد.

طاهری، دولت تدبیر را جناحی‌ترین دولت در عمر چهل ساله انقلاب خواند و گفت: عملکرد دولت تدبیر در استان‌ها و کل کشور کاملاً بر اساس خط کشی‌های سیاسی و جناحی بود.

وی اظهار داشت: انتصاب مدیران شایسته از همه گروه‌ها و جناح‌ها برای حل مشکلات کشور نشان دهنده این است که در عمل نیز دولت مردمی به دنبال تحقق شعار فراجناحی بودن، است. باید افرادی با روحیه جهادی، دلسوز و خوش فکر در کابینه معرفی شوند.

نماینده مردم زنجان در مجلس با تاکید بر اینکه نمایندگان باید بر کارایی و عملکرد مدیران نظارت داشته باشند، گفت: نمایندگان در استان‌ها و شهرستان‌ها باید اجازه دهند که دولت مدیران مورد نظر خود را انتخاب کنند و پس از آن بر عملکرد مدیران در استان‌ها و شهرستان‌ها نظارت کنند.

نظر شما