شناسهٔ خبر: 171260 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

انتقاد نماینده زاهدان از نبود زیرساخت‌های درمانی کافی در سیستان و بلوچستان

فداحسین مالکی.jpg نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: زیرساخت‌های درمانی سیستان و بلوچستان پاسخگوی وضعیت فعلی این استان با توجه به شیوع ویروس جدید کرونا نیست و باید وزارت بهداشت در این زمینه اقدامات جدی صورت دهد.

به گزارش «نماینده» فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت زیرساخت‌های درمانی استان سیستان و بلوچستان گفت:‌ وضعیت زیرساخت‌های درمانی سیستان و بلوچستان پاسخگوی وضعیت فعلی استان به ویژه با توجه به شیوع ویروس جدید کرونا نیست و باید تمهیدات جدی در این باره اندیشیده شود.

وی افزود: در بحث‌ آموزش‌ها اگرچه اقداماتی در این زمینه انجام شده اما کافی نیست و لازم است تا آموزش‌های لازم و کافی در بحث ویروس کرونا داده شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همان طور که گفتم زیرساخت‌های درمانی ما در استان جوابگوی وضعیت فعلی نیست و ادامه این وضعیت در بحث شیوع ویروس کرونا استان را در بحث درمانی با مشکلات جدی مواجه خواهد کرد.

مالکی خاطرنشان کرد: ویروس جدید کرونا (دلتا) ‌از مرز پاکستان وارد کشور ما شده و یکی از اقدامات جدی که باید در بحث جلوگیری از ویروس کرونا و مهار آن در استان انجام شود، بستن مرزها و اجرای جدی قرنطینه در این حوزه است تا این ویروس از طریق مهاجران افغانستانی و پاکستانی در کشور شیوع پیدا نکنند.

وی افزود: اینکه فرد یا رسانه‌ای از ضعف امکانات انتقاد کند و یا آن را به مسئولان گوشزد کند نباید آن را یک رفتار سیاسی دانست، بلکه فرد یا رسانه‌ای که این کار را می‌کند دلسوز مردم است و از سر خیرخواهی مسائل را مطرح می‌کند و مسئولان امر به جای انگ سیاسی زدن به این کار و این اطلاع رسانی، باید در جهت رفع مشکل اقدامات لازم را صورت دهند، نه اینکه به گونه‌ای گزارش دهند که گویا اصل مشکلی وجود ندارد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: همانطور که گفتم زیرساخت‌های درمانی سیستان و بلوچستان پاسخگوی نیست و ادامه این وضعیت استان را در بحث بهداشت و درمان با مشکلات جدی‌تر مواجه خواهد کرد و ضروری است که مسئولان وزارت بهداشت برای بهتر شدن شرایط استان تمهیدی بیندیشند.

نظر شما