شناسهٔ خبر: 171077 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

برنامه دیدار منتخبین شورای ششم با آیت‌الله رئیسی

سروری منتخب شورای ششم تهران از دیدار منتخبین شورای ششم با آیت‌الله رئیسی قبل از فعالیت دولت جدید خبر داد و گفت: شورای شهر ششم از ۱۴ مرداد فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش «نماینده» پرویز سروری منتخب شورای ششم تهران درباره آغاز فعالیت شورای ششم در پایتخت اظهار داشت: ۱۴ مرداد نخستین روز آغاز فعالیت شورای ششم خواهد بود و ما تلاش می‌کنیم تا قبل از رسیدن به این زمان کارهای مختلفی مانند انتخاب هیأت رئیسه، نایب رئیس، منشی و سخنگوی شورای شهر را انجام دهیم همچنین وضعیت کمیسیون‌ها مشخص شود و انتخاب شهردار هم صورت بگیرد تا روزی که شروع شورا را داریم، شاهد تثبیت آن طی یک تا دو جلسه باشیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش در شورای ششم بسیار مورد توجه است،‌گفت: تیمی که قرار است فعالیت خود را در شورا آغاز کند هر چند که مجرب و مشرف بر موضوعات شهری هستند ولی نیاز به نگاه عمیق در کمیسیون‌ها و موضوعات مختلف دارند وا ز آنجایی که توفیق داریم در خدمت مهندس چمران باشیم از ایشان درخواست کرده‌ایم موضوعات مختلفی را در چندین جلسه جهت آشنایی هر چه بیشتر و آموزش برای اعضاء بیان کنند.

سروری گفت: همچنین برای آشنایی با وضع موجود قرار است از طریق نماینده منتخبی که آقای ناصر امانی در نظر گرفته شده ارتباطاتی با معاونین شهردار فعلی و شخص حناچی داشته باشیم و نشست‌های مستمری در این راستا صورت گیرد. همچنین در زمینه سند تحویل و تحول هم بررسی‌هایی صورت گیرد.

این منتخب شورای ششم تهران در پاسخ به این پرسش که آیا با آیت‌الله رئیسی دیداری خواهید داشت یا خیر،‌گفت: بله، به زودی و قبل از آغاز فعالیت دولت جدید جلسه‌ای با آیت‌الله رئیسی خواهیم داشت و علاقه‌مند هستیم دیدگاه ایشان را در مورد شهر تهران و شورای شهر بدانیم.

وی گفت: به نظر ما شهردار و شورای شهر باید به صورت مجموعه‌ای هم‌افزا با دولت و مجلس جهت خدمت هر چه بیشتر با مردم تعامل داشته باشند.

نظر شما