شناسهٔ خبر: 171057 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مالکی در صحن علنی:

آقای نمکی! به جای کمک به هند، با ویروس کرونای هندی در سیستان و بلوچستان مبارزه کنید

فداحسین مالکی.jpg نماینده زاهدان گفت: آقای نمکی! اخیرا نامه‌ای به وزیر بهداشت هند نوشته‌اید و اعلام آمادگی کردید که برای مهار کرونا به این کشور تجهیزات بفرستید؛ نیازی نیست به هند بروید، تجهیزات را در اختیار سیستان و بلوچستان قرار دهید.

به گزارش «نماینده» فداحسین مالکی نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی طی تذکری به وزیر بهداشت گفت: آقای نمکی اخیراً نامه‌ای به وزیر بهداشت هند نوشته‌اید و اعلام آمادگی کرده‌اید برای مهار کرونا تجهیزات فنی به هند بفرستید. نیازی نیست به هند بروید، به سیستان و بلوچستان سر بزنید و با ویروس هندی که از شرق کشور وارد شده، مبارزه کنید. تجهیزات را در اختیار سیستان و بلوچستان قرار دهید.

وی ادامه داد: بیش از ۱۲۰۰ نفر از مردم مظلوم سیستان و بلوچستان روزانه به کرونا مبتلا می‌شوند و چندین نفر فوتی داریم. شما نه پاسخ تلفن استاندار را می‌دهید و نه از مدیریت ویژه‌ای در استان برخوردار هستید که این بیماری را کنترل کنید.

مالکی اظهار کرد: شش ماه پیشتر قول تغییر اساسی را داده بودید و کادر درمان، خدمات، اساتید دانشگاه و... مصمم بودند اوضاع تغییر خواهد کرد. من جنابعالی را مقصر اصلی جان باختن مردم به دلیل کرونا می‌دانم. از دستگاه قضایی تقاضا می‌کنم به این موضوع مهم ورود کنند. البته اخیراً شنیده‌ام که دادستان محترم زاهدان به موضوع ورود پیدا کرده‌ است.

نظر شما