شناسهٔ خبر: 170983 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

شاوردیان خبرداد:

کمیسیون عمران حادثه واژگونی اتوبوس های حامل خبرنگاران و محور تفت را بررسی می کند

شاوردیان عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: بررسی دلایل حوادث واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران و اتوبوس محور شهرستان تفت در دستورکار کمیسیون عمران قرار می‌گیرد.

به گزارش «نماینده» آرا شاوردیان عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به خانواده‌ از دست رفتگان در حادثه واژگونی اتوبوس در شهرستان تفت استان یزد و همچنین سانحه اتوبوس حامل خبرنگاران در شهرستان نقده، گفت: یکی از وظایف کمیسیون عمران مجلس نظارت بر وضعیت حمل‌ونقل جاده‌ای، ریلی و هوایی کشور است تا بستر مناسبی فراهم شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بررسی دلایل واژگونی اتوبوس‌ حامل خبرنگاران و همچنین اتوبوس مسافربری در شهرستان میبد باید در دستور کار هفته اینده کمیسیون عمران قرار بگیرد، عنوان کرد: در صورت نیاز و موافقت هیات رئیسه کمیسیون عمران تعدادی از از اعضای کمیسیون به صورت میدانی از محل حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران بازدید می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: گزارش حاصل از نظارت میدانی اعضای کمیسیون عمران و یا نمایندگان استان آذربایجان غربی از محل حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگار در صحن کمیسیون قرائت و در خصوص آن تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیسیون عمران مجلس قطعا به موضوع حوادث جاده‌ای اخیر ورود می‌کند، تصریح کرد: بررسی کیفیت خودروها و جاده‌ها همواره در دستور کار کمیسیون‌های صنایع و معادن و عمران قرار داشته است. در شرایط فعلی لازم است تا نشست مشترکی در خصوص کیفیت وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی بین دو کمیسیون عمران و صنایع و معادن برگزار و کارگروهی در این خصو تشکیل شود.

نظر شما