شناسهٔ خبر: 170914 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

پاک فطرت در تذکر شفاهی:

مردم نشان دادند نسبت به برخی مسئولین بصیرت بیشتری دارند

علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به حضور حماسی مردم در پای صندوق های رأی تصریح کرد: مردم نشان دادند نسبت به برخی مسئولین بصیرت بیشتری دارند.

به گزارش «نماینده» علیرضا پاک فطرت در نشست علنی امروز (سه شنبه، یکم تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در پای صندوق های رأی و انتخاب آگاهانه آن ها، تصریح کرد: شما مردم با حضور به موقع خود نشان دادید از بسیاری از مسئولین کشوری با بصیرت تر هستید.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از درس های انتخابات ۲۸ خرداد این بود که مردم با هیچ گروه و حزبی عهداخوت نبسته اند، در شرایطی که همه اصلاح طلبان از یک کاندیدا حمایت کردند اما به دلیل عملکرد ضعیف ۸ ساله آن ها نتوانستند نظر مردم را جلب کنند.

وی ادامه داد: گروهی که امروز رأی آورده اند بدانند که مردم باهوش هستند، اگر شما هم به مردم توجهی نداشته باشید کسی ۴ سال بعد به شما در انتخابات رأی نخواهد داد.

پاک فطرت با بیان اینکه مجلس باید از مناظره ها درس بگیرد، افزود: همه کاندیداها در این مناظرات از فساد و تبعیض گفتند برای کشوری که مدعی اسلام ناب است وجود چنین پدیده هایی شایسته نیست.

وی افزود: در این شرایط یکی از قوانین مهمی که در مجلس باید به تصویب برسد قانون شفافیت و قانون تعارض منافع است، از آقای رئیسی درخواست داریم در این رابطه لوایح لازم را به مجلس ارائه دهند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر صمت نسبت به افزایش قیمت سیمان و آهن تذکر داد و عنوان کرد: متاسفانه به دلیل افسارگسیختگی قیمت مصالح ساختمانی شاهد افزایش قیمت مسکن بوده ایم.

وی همچنین تذکری به وزیر جهاد کشاورزی برای برنامه ریزی در خصوص مواجهه با خشکسالی به ویژه در استان هایی که درآمدشان از کشاورزی است مانند شیراز، تذکر داد.

نظر شما