شناسهٔ خبر: 170894 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

احمدی:

مردم با حضور در انتخابات دست رد به سینه آمریکا زدند

محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت تاکید کرد: مردم با حضور در انتخابات دست رد به سینه آمریکا زدند، آنها تلاش زیادی کردند که انتخابات تحریم شود و مردم در انتخابات نقش آفرینی نکنند اما مردم نشان دادند به نظام و انقلاب وفادار هستند و پای انقلاب، ارزش ها و منویات رهبری ایستاده اند.

به گزارش «نماینده» محمدرضا احمدی ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در انتخابات و تبریک این امر به مقام معظم رهبری، گفت: حضور مردم در پای صندوق با وجود مشکلات معیشتی و نا بسامانی های اقتصادی، چند پیام دارد، در ابتدا مردم بیان کردند از ابتدای انقلاب تا کنون به خون شهدای انقلاب و سردار سلیمانی پایبند هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: همچنین مردم اعلام کردند که ما خودمان برای کشور تصمیم می گیرم و اجازه نمی دهیم کسی برای ما تعیین تکلیف کند و خودمان برای آینده خود تصمیم می گیریم. هنوز مشکلات را به انقلاب گره نمی زنیم.

وی با بیان اینکه مردم نشان دادند به کشور علاقمند هستند، بیان کرد: مردم با حضور در انتخابات دست رد به سینه آمریکا زدند، آنها تلاش زیادی کردند که انتخابات تحریم شود و مردم در انتخابات نقش آفرینی نکنند اما مردم نشان دادند به نظام و انقلاب وفادار هستند و پای انقلاب، ارزش ها و منویات رهبری ایستاده اند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: مردم آمریکا و غرب را مأیوس کردند، غربی ها با گذشت ۴۳ سال از انقلاب هنوز ملت ایران را نشناختند، مردم نشان دادند همچنان سر عهدی که بسته اند هستند.

نظر شما