شناسهٔ خبر: 170877 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سلیمی:

وزارت خارجه از حقوق ایرانیان خارج از کشور دفاع کند/ ضرب و شتم رأی دهندگان خارج ایران هویت واقعی ضاربان را برملا کرد

سلیمی رئیس فراکسیون ایرانیان خارج از کشور مجلس با اشاره به ضرب و شتم همراه با توهین برخی رأی دهندگان ایرانی گفت: از وزارت خارجه انتظار می‌رود با ورود جدی، از حقوق هموطنان در خارج از کشور دفاع کند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی رئیس فراکسیون ایرانیان خارج از کشور مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی و ضرب و شتم همراه با توهین برخی رأی دهندگان ایرانی گفت: از وزارت محترم خارجه انتظار می‌رود با ورود جدی، از حقوق هموطنان عزیز در خارج از کشور دفاع کند؛ چراکه بدترین و رذل‌ترین حربه که همان ضرب وشتم رأی دهندگان ارجمند بود، هویت واقعی و رفتار وحشیانه ضاربین را برملا کرد. 

وی ادامه داد: از کشورهایی، چون انگلیس، استرالیا و نیوزلند که چنین رفتارهای شنیعی در آن‌ها نسبت به رأی دهندگان ایرانی سرزده است، توقع می‌رود به تعهداتشان درباره این مسئله عمل کنند. 

رئیس فراکسیون ایرانیان خارج از کشور مجلس برگزاری انتخابات در خارج از مرزها را را عزتمندانه و غیورانه خواند و اظهار کرد: برخلاف سنگ اندازی عده‌ای در روند انتخابات خارج از کشور، حضور معنادار ایرانیان عزیز که دل در گرو پیشرفت ایران اسلامی دارند، صحنه‌های به یاد ماندنی خلق کرد.

نظر شما