شناسهٔ خبر: 170862 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

قدردانی سلیمی از برگزاری انتخابات باشکوه ۲۸ خرداد:

حضور مردم در پای صندوق‌های رای، دسیسه دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی را خنثی کرد

اصغر سلیمی عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس اعتقاد دارد حضور مردم در پای صندوق های رای دسیسه دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی را خنثی کرد.

به گزارش «نماینده» اصغر سلیمی با اشاره حضور حماسی و شورانگیز ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: برخی از نابخردان و دشمنان ایران اسلامی درصدد دلسرد کردن جامعه بودند تا انتخابات باشکوه برگزار نشود اما مردم کشورمان با بصیرت این دسیسه را خنثی کردند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا، مشکلات معیشتی و غیره عواملی بود که می توانست بر حضور مردم در پای صندوق های رای تاثیر بگذارد، اظهار کرد: خوشخبتانه مردم با بصیرت کشورمان در پی رهنمودهای رهبر انقلاب چنین مسائلی را با انتخابات گره نزدند و با حضورشان تلاش کردند آینده ای بهتر را رقم بزنند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان اکنون باید از فرصت پیش روی چهار ساله خود بهترین بهره را در خدمتگذاری مردم ببرند، ادامه داد: مسئولان باید مطابق قانون اساسی و وعده هایی که در شعارهای انتخاباتی خود سر دادند به فکر خدمت رسانی باشند و از مشکلات و فشار اقتصادی کنونی بکاهند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بدون شک اکنون زمان کار و تلاش است و باید دولت جدید در راستای تحقق شعار سال جاری مبنی بر مانع زدایی ها و پشتیبانی ها گام های اساسی بردارد تا شاهد رونق اقتصادی باشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی هیچگاه دست از خدعه و دسیسه علیه ملت برنخواهند داشت، خاطرنشان کرد: بنابراین مسئولان باید با تکیه بر ظرفیت های داخلی به دنبال اشتغالزایی، رفع موانع تولید و غیره باشد.

نظر شما