شناسهٔ خبر: 170811 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

راستی:

مشکلات تامین خوراک دام عشایر در کمیسیون کشاورزی بررسی می‌شود

جعفر راستی نماینده شبستر عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: بررسی مشکلات دامداران و عشایر در زمینه تامین خوراک دام با دعوت از مسئولان ذی‌ربط در دستورکار کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

به گزارش «نماینده» جعفر راستی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص کشتار دام‌های مولد عشایر به دلیل عدم تامین خوراک مورد نیاز، گفت: هدف کمیسیون کشاورزی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حمایت از کشاورزان، دامداران و تولیدکنندگان است.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در حال حاضر واردات کالاهای مشابه تولید داخل مانند گوشت قرمز قیمت بسیار بالاتری برای کشور دارد و گاها رعایت موارد بهداشتی در زمینه تولید این کالاها دارای شبهاتی است.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عشایر کشور با تمام توان خود بخشی از نیاز کشور در زمینه گوشت قرمز را تامین می‌کنند، عنوان کرد: عشایر دام‌های خود را با اتکا به مراتع پرورش می‌دهند و وابستگی خاصی به نهاده‌های دامی که با صرف هزینه بسیار زیادی وارد کشور می‌شود ندارند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر با توجه به کاهش میزان بارندگی عشایر در زمینه تامین نهاده‌ مورد نیاز خود با مشکلات مواجه شده‌اند، عنوان کرد: مسئولان دولتی و نمایندگان مردم باید تمام تلاش خود را در زمینه تامین نیاز عشایر و دامداران داشته باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: بررسی مشکلات دامداران و عشایر در زمینه تامین خوراک دام با دعوت از مسئولان ذی‌ربط در دستورکار کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

نظر شما