شناسهٔ خبر: 170805 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

میرتاج‌الدینی:

دولت مقتدر آینده می‌تواند چک‌های برجامی را نقد کند

میرتاج الدینی نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب معتقد است مشارکت مردم در انتخابات، دولت آینده را مقتدر کرده و یک دولت مقتدر می‌تواند مشکلات کشور را برطرف کند.

به گزارش «نماینده» سید محمد رضا میر تاج الدینی با تأکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات به اقتدار کشور افزوده است، گفت: هر دولت و نظامی که پشتوانه مردمی را داشته باشد از اقتدار بین المللی برخوردار خواهد بود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب همواره مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرده اند؛ به ویژه در شرایط حساس فعلی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی، رفع تحریم ها و اقتدار بین المللی، حضور حداکثری مردم بسیار تعیین کننده و مهم بود.

وی افزود: در صورتی می توانیم تحریم ها را برطرف کنیم که دولتی با پشتوانه قوی مردمی داشته باشیم و چنین دولتی است که می تواند تعهدات برجامی طرف های مقابل را با اقتدار به مرحله اجرا برساند.

میرتاج الدینی برجام را مانند چکی دانست که هزینه های آن پرداخت اما هنوز نقد نشده است و گفت: دولتی که با اقتدار روی کار می آید می تواند این چک را نقد کرده و تحریم ها را بردارد.

نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب در مجلس شورای اسلامی در پایان با ابراز امیدواری از اینکه دولت آینده، انقلابی و مکتبی با پشتوانه قوی مردمی خواهد بود، خاطرنشان کرد: رویکرد دولت قبلی بر اساس بی تدبیری بود و نه تنها نتوانست کمکی به حل مشکلات کند بلکه بر آن افزود؛ روی کار آمدن دولت قوی ایران قوی را رقم می زند و امید به آینده کشور بیشتر می شود.

نظر شما