شناسهٔ خبر: 170107 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تبصره یک قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان اصلاح شد/مدافعان حرم به این تبصره اضافه شدند

علی بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از اصلاح تبصره یک قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان و افزودن مدافعان حرم و همسران شهدای مدافع حرم به آن خبر داد.

به گزارش «نماینده» علی بابایی کارنامی در تشریح جزییات دستورکار نشست امروز(سه شنبه چهارم خردادماه)، گفت: در این نشست ماده واحده اصلاح تبصره یک قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان مصوب ۶/۶/۹۷مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این تبصره آمده بود که جانبازان بالای ۲۵ درصد، آزادگان بالای ۳ سال و رزمندگان بالای ۵۰ ماه جبهه و فرزندان شهدا از شمول این قانون مستثنی هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: بر اساس پیشنهاد نمایندگان این تبصره به این صورت اصلاح شد که جانبازان بالای ۲۵ درصد، آزادگان بالای ۶ ماه یا رزمندگان بالای ۶ ماه جبهه و فرزندان شهدا، مدافعان حرم و همسران شهدای مدافع حرم از شمول این قانون مستثنی هستند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست طراحان این طرح و کارشناسانی از وزارت اطلاعات، سازمان اداری و استخدامی کشوری و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

نظر شما