شناسهٔ خبر: 170001 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پیروزی فلسطینیان در جنگ ۱۲ روزه سرآغازی بر شکست‌های نوین رژیم اشغالگر قدس است

عباس مقتدایی نماینده اصفهان نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به پیروزی فلسطینیان در جنگ ۱۲ روزه غزه گفت: اکنون رژیم صهیونیستی تنبیه لازم را از محور مقاومت دریافت کرده است؛ البته این موضوع سرآغاز شکست‌های نوین رژیم اشغالگر قدس است.

به گزارش «نماینده» عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره زمین‌گیر شدن صهیونیست‌ها طی جنگ ۱۲ روزه و شکست فاحش آنها از اهالی غزه اظهار داشت: مدت‌ها بود که رژیم صهیونیستی در گوشه‌های مختلف جهان اسلام شعله‌افروزی می‌کرد و نهایتاً این شعله‌ها دامن آن رژیم را گرفت و اکنون مشخص شده است که این رژیم اشغالگر تبدیل به طوفانی شده است که حاصل بادهایی بوده که آنها کاشته بودند.

وی افزود:‌ ترورها و حرکت‌ها و اقدامات طراحی شده توسط آنها در حالی بود که آنها بنا داشتند قدرت خود را به رخ دیگران بکشند و نفوذشان را در کشورهای اسلامی نشان دهند و اعلام کنند در دل کشورهای محور مقاومت می‌توانند رعب و وحشت ایجاد کنند و یا وانمود کنند توانمندی اقدامات دقیق  و برنامه‌ریزی شده را دارند اما همگی این کارها در نتیجه مقاومت مردم غزه و استفاده آنان از سلاح‌هایی که در غزه ساخته شده بود به یکباره برباد رفت.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: مردم غزه و فلسطینیان می‌دانند که هم‌اکنون با رژیمی ترسو، بحران‌زده، نگران و اسیر اقدامات خودساخته مواجه هستند. 

مقتدایی گفت: اکنون رژیم صهیونیستی تنبیه لازم را از محور مقاومت دریافت کرده است و سر جای خودش نشسته است البته به نظر می‌رسد که این موضوع سرآغاز شکست‌های نوین رژیم اشغالگر قدس است و سالها طول می‌کشد تا مجدداً این رژیم از این چمن‌زنی نیروهای مقامت بیرون بیاید.

نماینده اصفهان در مجلس گفت: آنچه در غزه اتفاق افتاد که رژیم اشغالگر قدس توانمند نیست بلکه اسیر تخیلاتی شده که عملاً با این رخدادهای ۱۲ روزه توان این رژیم محک زده شد و مشخص شد که فلسطنیی‌ها که در داخل غزه و چه در بیرون آن و در اراضی ۱۹۴۸ و در اراضی ۱۹۶۷ همگی به این موضوع فکر می‌کنند که حد بالاتری از توانمندی فلسطینی‌ها را به رخ صهیونیستی بکشند.

وی افزود: پیروزی در جنگ ۱۲ روزه غزه مردم فلسطین و نسل‌های جدید و جدیدتر آن را نشان داد و این افزایش روحیه کاملاً مشهود است و عملاً‌ امنیت رژیم صهیونیستی کاملاً متزلزل شده است و همه مناطق فراتر از غزه برای صهیونیست‌ها ناامن است و زمان شروع اقدامات بین‌المللی برای محکوم کردن رژیم صهیونیستی و زیاده‌طلبی‌های آن وجود دارد که این روند شدت هم خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما