شناسهٔ خبر: 170000 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پیروزی در جنگ غزه سست بودن صهیونیست‌ها را ثابت کرد/ وحشت بین صهیونیست‌ها بعد از جنگ غزه قابل کتمان نیست

آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور با تاکید بر وحشت صهیونیست‌ها بعد از جنگ غزه گفت: جبهه مقاومت در طول چند دهه اخیر در زمینه اقدامات ضد صهیونیستی کارهای گسترده‌ای انجام داده که فراتر از سرزمین‌های فلسطینی بوده است.

به گزارش «نماینده» محمدحسن آصفری  نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به زمین‌گیر شدن صهیونیست‌ها طی جنگ ۱۲ روزه و شکست فاحش آنها از اهالی غزه اظهار داشت: امروز وعده‌وعیدهایی که رژیم صهیونیستی به مردمش طی فراخوانی که ۴۰ سال پیش داده بود که هر جای دنیا آنها در امنیت به سر می‌برند قابل تحقق نیست و آنها در این فراخوان به دنبال توسعه سرزمین‌های اشغالی بودند و فکر می‌کردند با جمع کردن جمعیت از نقاط مختلف جهان می‌توان یک کشور ایجاد کرد و برای خود رسمیت به دست آورد.

وی افزود: صهیونیست‌ها برای اینکه به سرزمین‌شان رسمیت ببخشند دست به هر جنایتی می‌زدند و در این زمینه از نسل‌کشی گرفته تا به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان فروگذار نکرد. البته متأسفانه دنیا هم در قبال این جنایت‌ها ساکت بود. 

 نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: استراتژی حضرت امام خمینی (ره) در زمینه نام‌گذاری روز قدس و حمایت رسمی جمهوری اسلامی از انتفاضه مردم فلسطین باعث شد که انسجام و اتحاد ویژه‌ای بین کشورهای اسلامی علی‌رغم مخالفت برخی دولت‌ها ایجاد شود و عملاً ملت‌های مسلمان اعتراض‌شان را علیه صهیونیست‌ها منسجم‌تر نشان دادند.

آصفری خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در طول چند دهه اخیر در زمینه اقدامات ضد صهیونیستی کارهای گسترده‌ای انجام داده و این اقدامات فراتر از سرزمین‌های فلسطینی بوده و گسترده‌تر از آن بوده است و عملاً محور مقاومت علیه صهیونیست‌ها اتحاد ویژه‌ای پیدا کرده است. 

نماینده اراک در مجلس گفت: ملت‌های مسلمان هم‌اکنون آمادگی ویژه‌ای برای مقابله با صهیونیست‌ها، جنایت‌های آنها  و اقدامات خبیثانه‌شان دارند و عملاً وحشت خاصی بر پیکر صهیونیست‌ها به وجود آمده و در همین راستا محور مقاومت  فلسطینی‌ها روحیه مطلوبی پیدا کرده‌اند و صهیونیست‌ها دچار تزلزل و سستی شده‌اند.

وی افزود: پیروزی مردم مظلوم غزه در جنگ ۱۲ روزه نشان داد که صهیونیست‌ها سست‌تر از آنچه نشان می‌دهند هستند و عملاً آنها در این رویارویی زمین‌گیر شده و گروه‌های مقاومت آنها را به خاک و خون کشیدند.

 نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور گفت:‌ فلسطینیان هم‌اکنون به سلاح‌های پیشرفته دسترسی دارند و دوران بزن، بمان و در رو صهیونیستی‌ها تمام شده است. این در حالی است که سلاح فلسطینی‌ها فقط سنگ بوده ولی اکنون تمام نقاط سرزمین‌های اشغالی و صهیونیستی در تیررس موشک‌های مختلف است.

آصفری گفت: رژیم صهیونیستی در جنگ غزه نشان داد که ناتوان‌تر از قبل شده و دیگر حتی توانایی رو در رویی با سنگ‌ها را هم ندارد.  هرچند که فلسطینی‌ها با این سنگ‌ها ۶۰ سال است که مقابل صهیونیستی‌ها ایستاده‌اند.

وی افزود: مردم غزه و گروه‌های مقاومت فلسطینی هم‌اکنون به موشک‌های نقطه‌زن و دوربرد دست پیدا کرده‌اند و ترس و وحشت خاصی در بین رژیم صهیونیستی وجود دارد و صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها متوجه شدند که اقداماتی نظیر ایجاد سفارتخانه در بیت‌المقدس نمی‌تواند برای‌شان امنیت ایجاد کند و حتی به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی توسط برخی دولت‌های خود فروخته عربی هم نمی‌تواند به این رژیم تنفس مصنوعی بدهد. 

 نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور گفت: پیروزی جنگ ۱۲ روزه که بعد از جنگ‌های ۳۳، ۲۲ و ۱۱ روزه نشأت گرفته از انسجام، مقاومت و اتحادی است که بین مردم فلسطین بدون کمک از کشورهای عربی به وجود آمده است.

آصفری اظهار داشت: پیروزی اهالی غزه در جنگ ۱۲ روزه منجر به روسیاهی برای اتحادیه عرب شد چرا که آنها هیچ اقدام اعتراضی علیه صهیونیست‌ها به دلیل جنایت‌هایشان نداشتند و حتی سازمان ملل متحد هم هیچگونه اعتراض، بیانیه و محکومیتی علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها و کودک کشی اسرائیلی‌ها نداشت.

وی افزود: مردم فلسطین بدون کمک کشورهای عربی و سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی پوزه رژیم صهیونیستی را در جنگ ۱۲ روزه به زمین مالیدند.

انتهای پیام/

نظر شما