شناسهٔ خبر: 169945 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مطهری:

جناح‌های سیاسی باید وحدت ملی را در انتخابات آتی به جهانیان نشان دهند

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: جناح‌های سیاسی باید وحدت ملی را در انتخابات آتی به جهانیان نشان دهند تا اینکه دشمنان قسم خورده ایران مایوس شوند.

به گزارش «نماینده» اردشیر مطهری به وحدت نامزدهای انتخاباتی برای پیشبرد اهداف انقلاب در عرصه رقابت اشاره کرد و گفت: به هر میزانی که صمیمیت و وحدت در مسیر انتخابات وجود داشته باشد؛ قطعا مردم خوشبین خواهند شد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس افزود: البته این وحدتی را که به زبان می آوریم باید دو طرفه وجود داشته باشد و همه جناح های سیاسی چنین موضوعی را مد نظر داشته باشند؛ بالاخره نمی‌شود یک عده رعایت کنند و دیگران به وحدت و همدلی پایبند نباشند.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: توجه به وحدت ملی در میان کاندیداهای انتخاباتی باید در اولویت باشد تا نظام و حاکمیت در مجامع بین‌المللی زیر سوال نروند؛ البته مردم هم خوشحال خواهند شد و برای شرکت در انتخابات حضور حداکثری را به جای می گذارند.

وی تاکید کرد: وحدت انتخاباتی می‌تواند به اقتدار ملی و مشارکت مردم پای صندوق‌های رای کمک کند؛ بالاخره یکی از راهکارهای دشمنان فتنه انگیزی است، اگر به سالهای اخیر تاکنون نگاهی بیاندازیم، شاهد توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب هستیم، اما اگر در داخل کشور مراقبت شود، قطعا دشمنان هیچ توطئه‌ای را نمی توانند علیه کشورمان انجام دهند.

مطهری به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اشاره و بیان کرد: هرچه مشارکت مردم  پای صندوق‌های رای بالا باشد، دولت با دستی بازتر در مجامع بین المللی حاضر می‎شود و البته توان بیشتری هم برای حل مشکلات داخلی خواهد داشت.

پایان پیام/

نظر شما