شناسهٔ خبر: 169701 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مشارکت مردم در انتخابات، پشتوانه رئیس جمهور در مجامع بین‌المللی خواهد بود

مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: به هر میزانی مشارکت مردم پای صندوق‌های رای بیشتر باشد، رئیس جمهور هم می‌تواند با توان بیشتری در مجامع بین‌الملی برای احقاق حقوق ملت حاضر شود.

به گزارش «نماینده» سید محمد مولوی به اهمیت انتخابات و لزوم مشارکت حداکثری مردم اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای در انتخابات سال ۱۴۰۰ راهگشای مشکلات کشور خواهد بود و اتفاقا باید بیان کرد راه برون رفت از وضعیت بغرنج اقتصادی است.

نماینده مردم آبادان در مجلس افزود: دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا انتخابات بی‌رمق و کم رونق باشد، اما دشمنان باید بدانند که تیرشان به سنگ می‌خورد و با هجمه‌های خود علیه انقلاب اسلامی راه به جایی نخواهند برد.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: ما باید گزینه اصلح را در انتخابات پیش را انتخاب کنیم تا مشکلات بوجود آمده برای کشور را به سهولت حل کند؛ قطعا اگر چنین اتفاقی بیفتد شاهد حل بحرانهای اقتصادی، بیکاری و معیشتی خواهیم بود.

وی اظهار کرد: مردم کشورمان با تمام تنگاهای اقتصادی که برایشان وجود دارد، اما نشان خواهند داد که هیچگاه برای منافع ملی و امنیت کشور و پیشرفت انقلاب سنگر را خالی نمی‌کنند و صحنه‌های با شکوهی را در سال ۱۴۰۰رقم خواهند زد.

 این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: به هر میزانی مشارکت مردم پای صندوقهای رای بیشتر باشد، رئیس جمهور هم می‌تواند با توان بیشتری در مجامع بین‌الملی برای احقاق حقوق ملت حاضر شود

نظر شما