شناسهٔ خبر: 169827 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

بیگی:

رئیس جمهور توانمند و کاربلد راهگشای مشکلات بوجود آمده در کشور است

علیرضابیگی/43 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: در همه عرصه‌ها باید تحول اساسی در کشور شکل بگیرد که دیگر مردم دغدغه نداشته باشند؛ لذا رئیس جمهور توانمند و کاربلد راهگشای مشکلات بوجود آمده در کشور است.

به گزارش «نماینده» احمد علیرضا بیگی به اهمیت انتخابات و لزوم مشارکت حداکثری مردم اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت والایی برخورد است؛ چرا که باعث خنثی سازی توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس افزود: انتخابات ریاست جمهوری  جایگاه خاصی دارد از این جهت که می‌تواند در زندگی مردم تحولات عجیبی را ایجاد کند؛ لذا فرد انتخاب شده باید از توانایی بالایی برخوردار باشد تا بتواند مشکلات را حل کند.

وی اظهار کرد: در  همه عرصه‌ها باید تحول اساسی در کشور شکل بگیرد که دیگر مردم دغدغه نداشته باشند؛ لذا رئیس جمهور توانمند و کاربلد راهگشای مشکلات بوجود آمده در کشور است.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: انتخاب گزینه اصلح پس از مشارکت مردم اولویت دارد چرا که اگر این اتفاق نیفتد مشکلات 8 سال اخیر با زهم تکرار خواهد شد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: ناگفته نماند که هر زمانی مردم کاندید اصلح را برگزیدند، کشور به ریل پیشرفت بازگشته و مشکلات برطرف شدند و اگر چنین موضوعی شکل نگیرد همین وضعیت را در پیش خواهیم داشت.

بیگی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال این هستند تا مشارکت در انتخابات کاسته شود و مردم در پای صندوق‌های رای حاضر نشوند، اما انشاالله با حضور نیروی توانمند و کاربلد شیطان صفتان به اهدافشان نخواهند رسید.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تصریح کرد: عدم مشارکت مردم سبب خواهد شد که رئیس جمهور منتخب از پشتوانه کافی برخوردار نباشد و همین موضوع دیپلماسی ما را تضعیف می‌کند.

وی اظهار کرد: دولت به پشتوانه عظیم مردمی نیاز دارد؛ لذا هرچه مشارکت مردم در پای صندوقهای رای بیشتر باشد، هم می‌تواند قدرت پیگیری و مطالبه گری را برای دولت ایجاد کند و هم می‌تواند توطئه‌هایی که علیه انقلاب بوده را خنثی کند.

پایان پیام/

نظر شما