شناسهٔ خبر: 169533 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

جوکار:

هنوز تا رد یا تایید نهایی داوطلبان انتخابات شوارها زمان باقی مانده است

محمدصالح جوکار// رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس روند بررسی صلاحیت داوطلبان در انتخابات شوراهای شهر و روستا را تشریح کرد.

به گزارش «نماینده» محمدصالح جوکار، با اشاره به واکنش ها به رد صلاحیت ها در انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت: برای قضاوت تایید و رد صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر و روستا زود است، رسیدگی به صلاحیت ها در این انتخابات روند طولانی دارد که اکنون در مرحله بررسی صلاحیت در استان ها هستیم.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر نظر هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان ها اعلام شده است و داوطلبان می توانند شکایان خود را در بحث استانی مطرح و پیگیری کنند، بعد از این مرحه اگر شکایات پا برچا باشد و همچنان داوطلب بر تایید صلاحیت پافشاری کند می تواند اعتراض خود را به هیات مرکزی اعلام کند.

وی تاکید کرد: نهایتا آنچه در هیات مرکزی  درباره صلاحیت ها تصمیم گیری شود نظر نهایی خواهد بود و اسامی به فرمانداری ها اعلام  می شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس بیان کرد: گمانه زنی ها و فضاسازی ها در شبکه های اجتماعی به عنوان رد صلاحیت افراد قابل قبول نیست و باید آبروی افراد حفظ شود./

نظر شما