شناسهٔ خبر: 147807 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

دولتمردان در حوزه اقتصادی به وعده‌های رویایی متوسل نشوند

طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس با انتقاد از بی‌توجهی دولتمردان نسبت به مشکلات اقتصادی از آنها خواست تا به جای توسل به وعده‌های رویایی و بدون پشتوانه در پی رفع مشکلات موجود باشند.

به گزارش «نماینده» بهمن طاهرخانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: بنده بارها از پشت تریبون مجلس به رئیس جمهور تذکر داده‌ام چرا که وضع اقتصادی مردم را به شدت در مضیقه قرار داده است کما اینکه به شهرستان‌ها که مراجعه می‌کنیم شاهد مشکلات مالی مردم فاقد شغل هستیم و این در حالی است که از سوی تیم اقتصادی رئیس جمهور مشاهده نمی‌شود که بتوانیم با اشاره به آن در مقابل ملت شرمسار نباشیم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم اکنون شاهد وعده‌های رویایی پیوسته و بدون پشتوانه دولتمردان هستیم و این در حالی است که انتظار می‌رود آنها در پی رفع مشکلات اقتصادی موجود باشند.

وی یادآور شد: هم اکنون نهادهای مربوط به دامداری نیز وام‌های مرغداری‌ها را پرداخت نمی‌کنند و همین امر باعث شده که مردم غذای روزانه خود را نتوانند تهیه کنند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دولت جمهوری اسلامی باید برای رفع مشکلات مردم جدیت بیشتری داشته باشد تا ما نیز از لحاظ عملی بتوانیم به مردم پاسخگو باشیم.

نظر شما