شناسهٔ خبر: 136117 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رئیسی در مستند تبلیغاتی "کنسرت مردم":

رسیدگی من به فساد با آقایان دولتی متفاوت است/ هنوز برخی وزرا ثروت خود را اعلام نکرده‌اند

رئیسی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: رسیدگی من به فساد با برخی آقایان دولتی متفاوت است، ما ابتدا رسیدگی می‌کنیم و بعد آن را به مقامات قضایی اعلام می‌کنیم اما برخی فقط اعلام می‌کنند و کاری هم انجام نمی دهند.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در قسمت اول مستند تبلیغاتی خود که از شبکه یک سیما پخش شد، به طرح تفاوت رویه خود در مبارزه با فساد و رسیدگی به محرومین با دولتمردان پرداخت.  

مهم‌ترین محورهای سخنان رئیسی در این مستند تبلیغاتی در ادامه می‌آید: 

*ما ۶ برنامه توسعه ای در کشور داشته‌ایم، دولت حاضر نشد برنامه ششم را به مجلس بدهد و برای اولین بار مجلس برنامه ششم را به صورت طرح ارائه داد.

*آقای معاون اول اعلام کرد، امکانات کجاست که شغل ایجاد کند، این حرف یعنی ثروت و سرمایه نیست و این حرف درست نیست.

*با توجه به تخلفات صورت گرفته ما ابتدا قائم مقام آستان قدس را عوض کردیم و گزارش حسابرسی را کامل کردیم و یک ماه قبل از فرار وی پرونده او را برای دادستان تهران فرستادیم.

*رسیدگی من به فساد با برخی آقایان دولتی متفاوت است، ما ابتدا رسیدگی می‌کنیم و بعد آن را به مقامات قضایی اعلام می‌کنیم اما برخی فقط اعلام می‌کنند و کاری هم انجام نمی دهند.

* ما معتقدیم کنسرت دو قسمت است، ‌ کنسرت هنجارمند و کنسرت هنجارشکن، ما به دنبال توسعه کنسرت هنجارمند هستیم و با آن موافقیم.

*هیچ کس کنسرت هنجارشکن را قبول ندارد

*برخی بحث کنسرت را مطرح می‌کنند تا از کرسنت نام برده نشود.

*ما چند سال در تهران اجاره نشین بودیم، می توانستیم از نهادها خانه تهیه کنیم، اما معتقد بودم کسی که برای عدالت کار میکند بهتر است خود را به این چیزها آلوده نکند و تخفیف و تقسیط را کنار زدم تا زبان و قلمم باز شود و مدیون کسی نباشم.

*هنوز برخی آقایان وزرا ثروت خود را اعلام نکرده‌اند.

نظر شما