شناسهٔ خبر: 132489 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ

ساماندهی ناوگان امداد خودرویی استان کردستان/تاکید بر ارائه با کیفیت خدمات امداد خودرویی در سراسر کشور

مدیر ایران خودرو رئیس انجمن صنفی شرکتهای امدادخودرویی کشور، با بیان اینکه ساماندهی و نوسازی ناوگان امدادخودرویی در استان کردستان به جد در دستور کار قرار دارد، بر ارائه خدمات امدادخودرویی با سرعت و کیفیت بالا در تمام نقاط کشور تاکید کرد.

به گزارش «نماینده»، سید مهدی حسینی نیری، رئیس انجمن صنفی شرکتهای امداد خودرویی کشور به منظور ساماندهی فعالیتها و همچنین تجهیز و نوسازی ناوگان امدادی انجمن متبوع خود، به استان کردستان سفر کرد.

حسینی نیری ضمن بازدید از ناوگان امدادی انجمن صنفی امدادخودرو در استان کردستان در جمع پرسنل و کارکنان این انجمن، تاکید کرد: رسالت انجمن صنفی شرکتهای امدادخودرویی سراسر کشور، حضور به موقع، سریع و ارائه خدمات امدادی با کیفیت بالا در تمامی جاده‌ها، اتوبانها و نواحی دوردست کشور می‌باشد.

وی افزود: ناوگان انجمن صنفی شرکتهای امدادخودویی کشور در جاده‌ها ملزم به ارائه خدمات‌رسانی به بهترین نحو ممکن و بالاترین کیفیت هستند و باید دغدغه و نگرانی هموطنانی که به هر نحوی خودروهایشان در مسیرها و جاده‌های سراسر کشور، دچار آسیب یا ایراد شده را برطرف و رفع نمایند و همچنین خاطره خوبی در اذهان هموطنان از خدمات انجمن صنفی شرکتهای امدادخودرویی کشور برجای بماند.

رئیس انجمن صنفی شرکتهای امدادخودرویی کشور همچنین از هموطنان خواست در صورت نیاز به امداد خودرو تنها از شرکتهایی که تحت نظارت و زیرمجموعه انجمن صنفی شرکتهای امدادخودرویی کشور هستند کمک بگیرند و از پذیرفتن امداد خودروهای متفرقه و تقلبی که در جاده‌ها مشاهده می‌شوند پرهیز کنند.

حسینی نیری تصریح کرد: خودروهای امدادی انجمن صنفی شرکتهای امدادخودرویی کشور دارای آرم و برچسب تعاونی امدادخودرو بوده و امدادگران نیز ملبس به لباسهای یکدست و متحدالشکل قرمز و آبی با آرام انجمن صنفی هستند.

وی خبر داد: با توجه به اخذ دستور قضایی در استان کردستان تمامی امدادخودروهایی که به صورت زیرپوستی و تقلبی مشغول به فعالیت هستند یک هفته از سوی انجمن صنفی شرکتهای امدادخودرویی کشور به آنها فرصت داده می‌شود تا هر چه سریعتر  نسبت به ساماندهی خود و عضویت در شرکتهای رسمی و قانونی مجوزدار اقدام کنند، در غیر این صورت با توجه به دستور قضایی و همکاری نیروی انتظامی، و پلیس راهور  نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام می‌شود.

رئیس انجمن صنفی امداد خودروهای کشور، تاکید کرد: افرادی که به شیوه‌های مختلف در جاده‌ها و خیابانها به بهانه ارائه خدمات امدادخودرویی از سوی شرکتهای متقلب از آنها  کلاهبرداری شده و خواهان طرح شکایات خود هستند می‌توانند شکایات خود کتبا با درج نام و نام خانوادگی، تلفن همراه و ثابت همراه با کد، به آدرس پستی تهران- صندوق پستی ۱۶۱۶ - ۱۳۱۴۵ دبیرخانه انجمن صنفی ارسال نمایند.

وی تصریح کرد: هموطنان می‌توانند در مواردی چون پیشنهاد فروش کارت اشتراک تقلبی و یا ارائه تعمیرات دروغین به آنان و همچنین به منظور طرح شکایات و سؤالات و ابهامات خود، همه روزه یه غیر از روزهای تعطیل، در ساعات اداری ۹ الی ۱۶ با شماره تلفن ۶۶۶۸۸۲۵۰  - ۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

بنابراین گزارش، در این سفر، فریدون مرادی معاون انجمن صنفی شرکتهای امدادخودرویی سراسر کشور و سرپرست امدادخورو استان کردستان و رضا دهقانی مدیر روابط عمومی انجمن صنفی دکتر حسینی نیری را همراهی کردند.

بازدید و ساماندهی ناوگان امدادخودرویی استانهای همدان و قزوین نیز از دیگر برنامه‌های انجمن صنفی شرکتهای امدادخودرویی سراسر کشور است.

نظر شما